![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2012
Miasto: Krasne koło Rzeszowa
Posty: 883
Motocykl: RD04
Przebieg: 99 999
![]() Online: 3 tygodni 23 godz 33 min 29 s
|
![]()
Czy w grę wchodzą tylko takie amorki jak Scotta, czy też można zastosować poziome, jak chyba w ścigaczach? Może tak byłoby prościej i co najważniejsze taniej.
__________________
Chory na off-road - Discovery I Africa Twin RD04 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,757
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 13 godz 44 min 56 s
|
![]()
Nie mm zielonego pojęcia...Ale w offie jest troche inna praca niz na szosie... Podejrzewam , ze te zwykłe mogą być zbytnio narażone na uszkodzenie...Tam jest duże ramie...One działaja na zasadzie zwykłego amora, a te okrągłe maja zupełnie inna zasade pracy...Ale może sie mylę...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
Co do działania to i taki obrotowy i wysuwany (tradycyjny) mogą działać tak samo. Żaden z nich wcale nie musi mieć liniowej charakterystyki.
Czasy i maszyny produkcyjne się zmieniły i raczej robi się już obrotowe bo są jednak mniej narażone na uszkodzenia i na zanieczyszczenia. Liczy się także łatwość dostępu do regulacji.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Co to za amortyzator? | duzers04 | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 24.10.2015 09:42 |