![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s
|
![]()
Skoro na codzień w piochy, raz ja jakiś czas traska i brak potrzeby wpierdzielania się tę zasraną miejską dżunglę to tylko TKC. Trza jeno pamiętać, że na czarnym hamujemy wcześniej, słabiej. A najlepiej hamować silnikiem. Coś za coś. Motocykl się przy takim hamowaniu rozciąga blablabla, ale za to gumy dajom niezłą pizde w lesie
![]()
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Wiktorów
Posty: 95
Motocykl: RD07a
Przebieg: 49000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 godz 32 min 53 s
|
![]()
Łokey,wywnioskowałem,że łyknę 2 komplety kosztem kolejnej wizyty u dentysty i w www.shamanshop.pl
![]() Prawda to, nie ma uniwersalnych. Na codzienne jazdy TKC a na wypad na bałkany wdzieję Anakee. Jestem na maxa ciekawy prawdziwej jazdy po lesie, który mam za balkonem. Czyli z tego co wiem anakee I, a nie II? |
![]() |
![]() |