![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | ||
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
1) AT na szosówkach wygląda pedalsko.
2) TKC komplet wystarczyły mi na conajmniej 10kkm głównie na szosie, w tym 2-3 obładowane wypady. Szacuję, że tył dojedzie do 13kkm, przód do 16-17kkm (szacuję, nie wiadomo jak się wyząbkują). 3) Obie pozwalają na przytarcie buta w zakręcie, obie pozamykasz i się nie wypieprzysz bo bardzo ładnie dają znać jak stoisz z przyczepnością. 4) Na obu lecisz 160km/h bez bujania. 5) Właśnie za kilka dni wracam na kości, bo po powrocie z Alp zrobiłem 200km tylko dla tego, że 3,14erdole jazdę po Warsiafce, a w terenie Anakee to syf kiła i mogiła. Ale co najważniejsze - nie mam zielonego pojęcia jak jeździsz, nie wiem czy stosujesz klejenie zawiechy, nie wiem którym hamulcem uczono Cię hamować, nie wiem wielu innych rzeczy, które będą miały wpływ na Twoje odczucia podczas jazdy na danych oponach. Przy dynamicznej jeździe przód TKC zniknie. Dla mnie: -na asfalt Anakee -na dojazd asfaltem a potem wizyty na szutrze - TKC80 -zestaw na codzień - przód TKC i tył T63. Na tym też buta przytrzesz i się nie wywalisz. Cytat:
Cytat:
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
||
![]() |
![]() |