![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#23 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
|
![]()
Warsztat czasem stara się podnieść zysk za wszelką cenę a człowiek zaoszczędzić.
Spotkane przeze mnie przypadki: - Wymiana tylko łożyska dolnego bo górne mniej się zużywa. Wtedy jednym kompletem można 2 motongi oblecieć (to dlatego warsztat tak się pierdolił żeby uszczelniacza nie zepsuć) - Wymiana samej bieżni zewnętrznej w łożysku - najtańsze łożysko 32005 kosztuje 10 zł w hurtowni i bieżnia zewnętrzna ma taki sam wymiar jak specjalnym łożysku 32005x. W tym przypadku koszyczek oraz mniejsza bieżnia zostaje stara - ale to wystarczy żeby "nie blokowało". Nie ufam mechanikom, szczególnie pracującym w dużych warsztatach gdzie brak dobrego nadzoru nad ich poczynaniami i albo partolą robotę, albo próbują coś "urwać".
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana tylnych lozysk. | dj.1 | Hamulce, kola, opony | 7 | 17.09.2008 10:30 |