![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]()
W tym sezonie wymieniałem już, ze 4 takie łożyska które nie wytrzymały 10 tyś bo były źle zamontowane
![]() ![]() Więc chyba nie jest to takie proste. Powody : Syf w miejscu osadzenia łożyska, łożysko zostało krzywo oprawione. Uszkodzone miejsce osadzenia łożyska przy wybijaniu, łożysko nie siadło na miejsce. Oprawianie łożyska " na zimno " łożysko nie siadło prawidłowo. Zła regulacja luzu na łożysku. Niby pierdoły, a jednak ![]() Pozdrawiam. Cytat:
![]() Pozdr. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 25.09.2012 o 10:51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Jak tak nastraszycie tych co to by chcieli jednak spróbować ( np pod okiem tego co potrafi) to w końcu zaczną się bać pompować koła.
Jeśli ktoś zupełnie nie ma pojęcia to lepiej niech nie robi czegokolwiek ale też nie panikujmy za bardzo. Będąc gdzieś daleko nie dotrze do Waszych warsztatów żebście mu naprawili.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana tylnych lozysk. | dj.1 | Hamulce, kola, opony | 7 | 17.09.2008 10:30 |