![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
Filozof, szlif, to nic złego. Znajdź tylko kumatego szlifierza, który ma dobre (niewyhuśtane) maszyny i kuma sprawę tolerancji na styku tłok- cylinder. Ja bym zrobił szlif, kupił nowe pierścienie, sworznie i tłoki. Przy okazji zdjętej głowicy zrobił jej SPA. Zrób dobrze i w rozsądnych pieniądzach i ciesz się podróżą.
Oryginał nowych cylindrów wyjdzie pewnie drożej niż szlif, a i tak zostaje cała - wymieniona reszta zakupów. Dopilnuj sztuki przy docieraniu i będzie git. Niech się mądrzejsi wypowiedzą, bo może czegoś nie widzę, a sam wyciągnę lekcję na przyszłość R |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Szlif cylindrów, szukam warsztatu> | Kishon | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 17 | 13.11.2009 23:35 |
Pancerników szlif-test | wieczny | Wszystko dla Afryki | 50 | 01.10.2008 21:50 |