Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.07.2012, 23:49   #19
Pawel
 
Pawel's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Nottingham, UK
Posty: 697
Motocykl: RD07a
Pawel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 19 godz 50 min 2 s
Domyślnie

No dobra tylko się nie śmiać
Jak zdemontowałem filtr to nie zauważyłem że kranik nie jest 100% szczelny. No i paliwo mi wykapało, a że moto stało na kamieniach to mokrej plamy nie było. Sprawdzałem czy paliwo jest, ale zanim zdemontowałem filtr. Zorientowałem się dopiero jak zaświeciłem do zbiornika żeby zobaczyć gdzie jest ten filterek. No i zobaczyłem - pustkę. No to jak czarnulka miała chodzić?
__________________
Gdzie BMW nie może tam Africę pośle.
Pawel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Praca silnika Klepo Silnik, sprzęgło, skrzynia 76 14.02.2017 14:09


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.