|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,607
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 34 s
|
Nie możesz mieć na jednej ladze.
Z dokręcaniem to jest tak, że wkładamy oskę, i dokręcamy palcami nakrętkę. Potem zaciskamy prawą lagę żeby się ośka nie obracała i dokręcamy kluczem oskę, delikatnie. Potem ponownie odkręcamy prawą lagę i nurkujemy kilka razy widelec. Potem zkręcamy lewą lagę i prawą 10Nm. Na końcu dokręcamy ośkę. Może coś pominąłem. Chozi o to, żeby nie ścisnąć za mocno łożys i przede wszystkim pozwolić na prostopadłe ułożenie teleskopów. oczywiście jak skręcimy "po swojemu" to też pojedzie ale nie tak daleko
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Brodźce
Posty: 150
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: x 2
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 4 dni 15 godz 5 min 29 s
|
Cytat:
P.S mam jeszcze jedno pytanie, gdzie kupic wysyłkowo, szybko, dobre klocki hamulcowe na przód do 990-tki ADV, do najbliższego serwisu mam w pip km, a moje raczej nie wytrzymają paru tysięcy, a w Albani chyba nie ma servisu Ky Ty My :P
__________________
Jade jade na motorze wiater mi owiewa twarz... |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |