Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.09.2008, 19:40   #1
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,202
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 17 godz 57 min 24 s
Domyślnie

Elektrycznie to samo, a to ze wiazke przerobic trza to juz inna sprawa.
to samo regulatory - niby to samo, a pod RD04 jest inny niz w rd07 (roznica kostek).
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.09.2008, 09:52   #2
Pastor
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał ramires Zobacz post
Elektrycznie to samo
Elektrycznie to zupełnie co innego. W RD07A jest mikroprocesorowy z mapą zapłonów (zbiera dane też z TPSa), a w poprzednich zwykły tranzystorowy. Zdrowia!
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
co jest z hamulcami ? paysyk Hamulce, kola, opony 2 16.05.2009 10:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.