![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: Poznań
Posty: 131
Motocykl: RD07a
![]() Online: 6 dni 5 godz 36 min 12 s
|
![]()
wygięta jest kilka milimetrów w tył - dosłownie dwa, 4 mm na końcu - wystarczająco jednak, by uszczelniacz na 1/3 obwodu nie trzymał i bryzgał oliwą
![]() Już walczyliśmy rurką, choć niewiele to dało - twarde toto w cholerę. a szkód raczej sie nie spodziewam - z rysunków widać, że to zwykły pręt jest, na dwóch uszczelniaczach.. nie wiem nie wiem po zlocie TA będę walczył, a do tego czasu lał oliwę - szkoda, że na łańcuch nie cieknie - opatentowałbym oliwiarkę ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,017
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 godz 15 min 55 s
|
![]()
Chodziło mi bardziej o ryzyko uszkodzenia karterów niż samej ośki. Przechodzi ona na dość długim odcinku i jest spasowana na styk i przy wyciąganiu zgiętej możesz coś uszkodzić. Przy wymianie na nową to wiadomo można uciąć i wtedy wyciągać prosty kawałek ale jak chcesz prostować to już gorzej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
dłuższa dźwignia zmiany biegów | JoseLoco | Wszystko dla Afryki | 2 | 20.03.2014 16:26 |
wyswietlacz zmiany biegow | maciej33 | Wszystko dla Afryki | 13 | 01.04.2013 21:49 |
Drążek zmiany biegów | STRUś | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 14.04.2008 08:17 |