![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Tak jak kolega wyżej pisze. Przez brak dobrego styku z aku regulator mógł się spalić lub tylko świrować i dał za duże napiecie na instalacje. Zauważ że brakuje Ci świateł które świecą się non stop tz. pozycyjne, mijania, tylne oraz często używany stop. Byle tylko moduły nie dostały po dupie. :/ Kierunki i długie ocalały bo prawdopodobnie nie były uzyte. 1. Sprawdz napięcie ładowania jeśli jest ok zmień żarówki i korzystaj z sezonu. 2. Jeśli nie jest ok to zmień rególator i wróć do punktu pierwszego
![]() Pozdro |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 10:56 |
Problem z rolgazem | Franko | Wszystko dla Afryki | 11 | 19.01.2014 18:13 |
Problem z światłami i tripmasterem | Patryk | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 14.03.2011 19:20 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 10:43 |