Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.05.2012, 09:54   #6
blackcock84
 
blackcock84's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Zaniemyśl
Posty: 37
Motocykl: RD07
blackcock84 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 6 godz 22 min 52 s
Domyślnie

Akumulator wydaje się być sprawny. Jest pełen elektrolitu, klemy przesmarowane, zimą był w ciepłymi suchym miejscu podłączony pod prostownik. Kwestia jest taka, że problem pojawił się po zimie czyli po sprawdzeniu luzów zaworowych, czyszczeniu i synchro gaźników i montażu gniazdka zapalniczki. Fakt, raz ją wyprowadziłem na pole i wtedy się gaźnik zawiesił. Ale czy to mogłoby mieć aż taki wpływ?. Sprzęt pali na dotyk zimny czy ciepły. Tylko w czasie jazdy jest kłopot.
W piątek usiądziemy z kumplem w garażu i sprawdzimy wszystkie sugestie.
Dziękuję za dotychczasową pomoc
blackcock84 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Skrzynia dziwnie wyje po wymianie oleju motomysz Silnik, sprzęgło, skrzynia 2 12.04.2014 20:52
Zakup opon, a indeks prędkości S - H adamsluk Hamulce, kola, opony 12 25.07.2013 12:41
Pyznać się kto to zna i przy jakiej prędkości :) paku Hamulce, kola, opony 23 18.06.2011 12:57


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.