![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
![]() Poprzedni mi wytrzymał 7 lat i jeszcze dawał radę , nie cackałem sie z nim ( temp zimą potrafiła utrzymywać się ok 2-3*) dolewki wody przy jakiś okazjach. Tylko raz pewnej zimy go podpiąłem pod ładowanie i nie specjalnie potrzebował prądu. Gdybym się z nim pieścił to pewnie do 10lat by dociągnął ![]() Jedyne wytłumaczenie krótkiej żywotności o której wspominasz to kiepska jakość obecnych produktów. Wymiana na wszelki wypadek np po 2 latach akumulatora który być może podziała 4 to jak wymiana opony w połowie przebiegu mimo jeszcze dobrego bieżnika. No ale każdy ma inaczej.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana slizgacza na lancuch. Duzo roboty? | kuntakinte | Regularne czynności serwisowe | 34 | 13.06.2023 06:56 |
RD07 bierze dużo oleju. | Rack | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 31 | 14.09.2013 19:49 |