![]() |
|
Hardware Opisy sprzętu, porady dotyczące wyboru... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
Jak to nie ma mocowania? Przecież na plecach ma typową dla garmina szynę montażową, taką samą jak w 62, colorado, etc. Czyli jest co najmniej oryginalne mocowanie rowerowe garmina, które jest niezłą bazą do bardziej ambitnych rozwiązań.
Co do ekranu - lepsza jakość wzięła się z większej gęstości (pixele są bardziej "upakowane" - podobna rozdzielczość przy mniejszym ekranie), co niekoniecznie jest dobre na moto - po prostu przy wibracjach ciężej rozpoznać szczegóły. Dlatego (m.in.) jeżdżę na 62 mimo, że w szufladzie leży colorado z większym ekranem. @Wojtek K - napisz do czego konkretnie potrzebujesz tego urządzenia, jak planujesz z niego korzystać (i ew. jaki budżet, żeby móc określić czy byłaby jakaś sensowna alternatywa). W.g. mnie ten odbiornik nada się przy założeniu, że do lasu wytyczymy trasę z góry na kompie i będziemy jechać potem "po sznurku" (co nie zawsze okazuje się możliwe), lub na asfalcie jako nawigator - wbijamy punkt i jedziemy w.g. wskazań. Czyli to raczej takie kompromisowe/wspomagające urządzenie (ew. też tracklogger) niż optymalne rozwiązanie do nawigacji. Bo niestety przy tej wielkości ekranu i sposobie obsługi (przyciski z boku) podczas jazdy nie bardzo będzie możliwość go obsługiwać (miałem starszego etrexa na moto - co chciałem coś więcej zobaczyć to musiałem stawać). Do planowania tras będzie się średnio nadawał, bo ma mały ekran (62kę też to boli) i z tego co czytam jest dosyć wolny. Jeśli chodzi o jego możliwości rastrowe to nie brałbym tego mocno pod uwagę - już w 62 działa to tak sobie, a tu ponoć jeszcze wolniej. Mały ekran dodatkowo ogranicza przydatność tego (w 62 też, więc używam PPC pod rastry). Do turystyki pieszej (ew. też na rower) sprawa wygląda oczywiście zupełnie inaczej i tu wydaje się być fajnym pomysłem - mały, lekki, długo na bateriach trzyma, opóźnienia nie są tak dokuczliwe jak na moto. EDIT: choć IMO lepiej kupić jednak takie niż używanego, starszego 60CSXa - pieniądze zbliżone, a funkcjonalność jednak lepsza, pomimo gorszej "guzikologii". No chyba, że ktoś ma bardziej specyficzne potrzeby. Ostatnio edytowane przez fxrider : 20.04.2012 o 14:41 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
jakies guwienko | Henryk-Knox | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 27.06.2011 01:09 |
VANUCCI - ktoś zna z doświadczenia? | Marcin z Zakopanego | Archiwum | 20 | 23.06.2008 17:20 |