Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.03.2012, 22:56   #13
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Tak lepi masz racje że żarówka już jest tylko że podłaczając odpowiednio taką kontrolkę można sprawdzić czego nam brakuje do poprawnego działania. Znam obsługę normalnego multimetru. Przez mojego posta chciałem powiedzieć , nie zawsze jeśli miernik nam pokarze odpowiednie napięcie to żarówka zaświeci. Dzieje się tak przez jego czułość i bardzo mały pobór prądu co za pewne wiesz. Prawda że kontrolka taka to użądzenie bardzo prymitywne ale też bardzo niezawodne
Pozdro
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Problem z CDP?! killjoy Przygotowania do wyjazdów 2 13.06.2014 10:56
Problem z serduchem RD 07a Belfegor Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 16.04.2012 11:37
Mam problem Lewar Układ elektryczny i zapłonowy 48 11.03.2011 10:43
Problem z awaryjnymi (kierunkami) rufus11 Wszystko dla Afryki 4 06.06.2009 22:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.