![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 107
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 dzień 20 godz 50 min 13 s
|
![]()
A pewien jesteś, że pompa nie ma zasilania? Ja w tamtym roku wracałem ładny kawał drogi z przeświadczeniem, że na pewno gdzieś kabelki rozlutowały się. Pomagało "pobruszanie" pompą - ergo: coś nie łączy, coś nie styka, pompa traciła zasilanie (diagnozy nie ułatwiał fakt, że pompa pracuje cyklami, a nie non-stop). Przystanki, rozkręcanie, oczywiście sama pompa pracuje, wszystko wygląda cacy.
W domu kolejne rozbiórki, sprawdzanie - lutowania bez zarzutu. Za to filtr paliwa nie był nowy, delikatnie jego stan określając (ruszanie pompą prawdopodobnie na jakis czas wzruszało osady w filtrze i umożliwiało dopływ benzyny). Po jego wymianie - pompa pracuje pięknie, paliwo pompuje, wszystko gra! ![]() Może masz podobnie? ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czyli po co jest ten dział. Przeczytaj koniecznie! | podos | Regularne czynności serwisowe | 3 | 30.04.2021 10:48 |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
zasilanie pompy | rafalkefir | Uklad paliwowy i wydechowy | 29 | 14.04.2011 21:03 |