|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 800
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
szlifierką katową pójdzie szybciej
tak wogóle to zastanawiam że żeby obręcze wymienić...utleniają się ale to i tak faktu nie zmienia że ktos będzie musiał je rozpleść a potem zapleść i to jest ta magia... nie wydaje mi się żeby to było ultra proste
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Kijana pomalować to można paznokcie , a nie obręcze . Tak jak napisał Kolega , żeby to miało trwałość i po wjeździe do bajora nie oblazło to tylko anodowanie , szczególnie jeśli chodzi o felgi . Przy każdym demontażu/montażu opon malowanie odpadnie i zrobi sie syf . Jak by to był inny motocykl to polecił bym Ci wymianę na taksago ( ale to kasa , nawiercanie otworów , sam w garażu nie zrobisz ) W Africe didy są dobre i szkoda wymieniać na gorsze . Kup sobie komplet obręczy od XR 650 , to najlepsze seryjne obręcze jakie kiedy kolwiek zrobiono w moto enduro , taka sama ilość szprych i ten sam zaplot . Wyślij do anodowania i wówczas to będzie wypas , mam taki komplet do AT tylko srebrny .
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Michał
![]() |
Cytat:
Trochę mi się to nie zgadza, mnie z kolei interesuje przeróbka tyłu na koło 18'. Podobno piasta w xr650 miała dwa rodzaje, większa (starszy model) i mniejsza (nowszy). Ta obręcz tylna z aukcji to chyba nowsza i do Afry nie podejdzie? |
|
|
|
|