![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#33 |
![]() Zarejestrowany: May 2011
Posty: 27
Motocykl: XL1000SD02
![]() Online: 20 godz 12 min 57 s
|
![]()
To pierwsze bardzo fajne! Na pierwszy rzut oka tylko ramę i silnik ma od Viaderka. Nawet chłodnice z boków przeniesione (chyba na przód). Dwa pozostałe to już Viaderka, zmodyfikowane ale cały czas Viaderka.
Jeżeli chodzi o samo Varadero... Jak na litrowy silnik ze sportowym rodowodem 94KM to troszkę mało, ale daje radę (94 a nie 100K!!) Motocykl nadaje się wyłącznie na asfalt i utwardzone drogi, to nie jest enduro tylko ciężki motocykl turystyczny!! No właśnie... Jest KOSZMARNIE ciężki z racji wysoko położonego środka ciężkości jak i samej masy własnej. Mało stabilny, trudny w prowadzeniu i cieżki do opanowania przy małych prędkościach, ale jeden z najwygodniejszych motocykli jakie kiedykolwiek prowadziłem!! Zaryzykowałbym stwierdzenie, że równie trwały jak Afryka, zwłaszcza gaźnikowy model produkowany jeszcze w Japonii. Zawieszenie w pierwszym modelu mocno niedopracowane, a z pierwszego rocznika od razu na śmietnik. Potem już lepiej a w modelu z ABS-em całkiem przyzwoite + sprężyny progresywne za 300zł i nic więcej do szczęście nie trzeba. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Osłona pod silnik z Africa Twin do Varadero | Grzegorz | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 09.02.2013 22:42 |