Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01.02.2012, 23:21   #1
aciu
 
aciu's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 800
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
aciu jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
Domyślnie

Chcąc kontynuować pracę doszedłem do wniosku że najwyższa pora osadzić wahacz z kiwaczką oraz amorem...szczególnie z uwagi na łożyska znajdujące się w tym zestawie, nie mieszkam sam a osoby trzecie krzątające się po garażu i przestawiające moje fanty mogą niechcący coś uszkodzić....więc lepiej go poskładać.

Króciutka polerka wraz z konserwacją elementów zawieszenie oraz nasmarowania łożysk i gotowe...można zakładać



Na przyszłość potomni muszą pamiętać żeby nie dokręcać wszystkich śrub osadzając silnik przed osadzeniem wahacza...dlatemu gdyż zmienia się minimalnie dosłownie szerokość na tuleje wahacza...za cholerę nie chciał wejść, już myślałem skrobać farbę ale jednak delikatne popuszczenie pomogło.



Obiecałem narobić sporo zdjęć jednak zmarzłem trochę a przytłaczający mnie wszędobylski bałagan połączony z problematyczną kolejnością wkręcania śrub w kiwaczkę skutecznie wybiły mi z głowy fotograficzne zapędy.



kolejność owa będzie śniła mi się dziś w nocy

wspominam to dlatego że musiałem opiłować minimalnie ową śrubę by zamocować ramię kiwaczki.



Łańcuch wypolerowany według zaleceń Podosa oraz zakonserwowany w Hipolu...jego przyszłym źródełku smarowania



I to by było na tyle...skręciłem 5 śrubek w 4 godziny...ale w końcu coś idzie do przodu. Specjalnie nie szczypałem się co do siły dokręcenia...ośka główna wahacza 106Nm a reszta 45Nm + klej do gwintów.


Ciekawe ile tego będę musiał rozkręcać tuż po złożeniu motoru do kupy aby zamontować dodatkowe oprzyrządowanie...
aciu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
remont czy uzywany silnik andsoj Silnik, sprzęgło, skrzynia 66 28.12.2012 21:33
Remont Silnika ferolo Silnik, sprzęgło, skrzynia 27 12.07.2012 22:28
remont silnika bartol Silnik, sprzęgło, skrzynia 73 21.03.2011 12:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.