Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.01.2012, 17:59   #1
bartek_XR


Zarejestrowany: Jan 2012
Posty: 7
Motocykl: nie mam AT jeszcze
bartek_XR jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 godz 51 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mirek Swirek Zobacz post
Proszę Pana, powitalnia się kłania.

Z Katem jest tak, albo szag-szag. Raz go kochasz, a raz nienawidzisz.

Jeśli 990 ma zastąpić Tobie RR to daruj sobie, moim zdaniem. Konsekwentnie i sumiennie będzie puszczał Ciebie z torbami na czarnym w momentach kiedy będziesz chciał uzyskać to co dawała RR z lekkością. Opony, napęd, klocki, oleje, płyny bardzo szybko i często będziesz wymieniał. Licz się z tym. Przyspieszając będziesz się katapultował,a heblując dajesz nura na maxa, czy chcesz, czy nie, po winklach to już zupełnie inna bajka! Cztery garnki w rzędzie to nie to samo co V2 to też miej na uwadze. Serwisować trzeba jak każdego sprzęta. Ja poza siłownikiem sprzegła nie mialem żadnego problemu. Jeśli będzie używany zgodnie z przenzaczeniem nic sie złego dziać nie będzie.
ŚMIAŁO kupie chętnie jeszcze raz !

Aha... Kondycja, kondycja i jeszcze raz kondycja, motocykl wymagający klocek!
Przepraszam ze sie nie przedstawilem. Mam na imie Bartek, jestem z Wrocława. Motocyklami jezdze okolo 14 lat.

CBR 900RR mam 7 lat, ale nie jestem osoba ktora tym motocyklem jezdzi jak wariat. Kupilem bo mam zamilowanie do motocykli, a moj rocznik to 95 i uwazam ze jest jednym z ladniejszych modeli hondy. Malo pali, jest bezawaryjny i swietnie jezdzi - ale po prostym Pierwszy model hondy ktory tak pozamiatal konkurencje Zawsze chcialemi miec jednak motocykl ternowy funduszami ograniczaly realizacje marzenia.... 3 lata temu udalo mi sie zakupic honde XR650R z 2005 roku. Sam po niego pojechalem do UK i go przywiozlem.... Wiele osob odradzalo, np ze wzgledu na brak rozrusznika niby awaryjnosc itp itd.... na pl forach kazdy faworyzowal KTMa jesli chodzi o single..... Szczerze powiem, ze moto nie przysparza zadnych problemow, szybko go pokochalem i wyrobilem sobie wlasne zdanie. Moto zaczelo mi dawac wiecej frajdy z jazdy niz CBR. Swietnie radzi sobie w miescie, mozna wszedzie wjechac, jest zwrotny. Zalozylem wiec kola SM (bo kostki znikaly szybko, a ja zaczalem moto uzytkowac do dojazdow do pracy ok 50kmzaczalem uzytkowac moto do dojazdow do pracy (ok 50km dziennie). Szkoda jednak singielka a CBR po takiej przesiadze zrobila sie dla mnie dziwnie twarda i niewygodna. XR cieszy gdy jedzisz 100km/h, a na cbr to jednak nadgarski szybko czuc zwlaszcza na naszych pieknych droga... Wiec z wielki bolem planuje sprzedaz plastika, zmianie na cos dobrego na szose ale z endurowata zawiecha tak aby mozna bylo jezdzic tez po szutrach. Chcialbym takze aby moto bylo troche z pazurem (tak jest z XR). Jesli kupilbym ADV pewnie XR wrocila by na wysokie kola... Poki co wertuje, czytam opinie i zastanawiam sie czy tak naprawde z tym 990 czy 950 jest tak zle... Chcialbym tez w koncu pojezdzic turystycznie i stad wizyta na Waszym forum !
bartek_XR jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.01.2012, 18:37   #2
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

Pewnie usłyszysz tu wiele różnych zdań. Zawsze pytaj tych co sami mieli a nie kolega, któremu się popsuł. Duży kat to najlepsze połączenie motocykla enduro z turystykiem. Pazura też mu nie brakuje.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.01.2012, 20:46   #3
bartek_XR


Zarejestrowany: Jan 2012
Posty: 7
Motocykl: nie mam AT jeszcze
bartek_XR jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 godz 51 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
Pewnie usłyszysz tu wiele różnych zdań. Zawsze pytaj tych co sami mieli a nie kolega, któremu się popsuł. Duży kat to najlepsze połączenie motocykla enduro z turystykiem. Pazura też mu nie brakuje.
Jak narazie opinie raczej pozytywne. zastanawialem sie tez nad wersja SM, ale to juz inny kaliber moto....990adv wydaje sie byc bardziej wszechstronne
bartek_XR jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.01.2012, 20:47   #4
tomekc
 
tomekc's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Tuchów / Redditch
Posty: 614
Motocykl: nie mam AT jeszcze
tomekc jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 17 godz 47 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bartek_XR Zobacz post
Przepraszam ze sie nie przedstawilem. Mam na imie Bartek, jestem z Wrocława. Motocyklami jezdze okolo 14 lat.

CBR 900RR mam 7 lat, ale nie jestem osoba ktora tym motocyklem jezdzi jak wariat. Kupilem bo mam zamilowanie do motocykli, a moj rocznik to 95 i uwazam ze jest jednym z ladniejszych modeli hondy. Malo pali, jest bezawaryjny i swietnie jezdzi - ale po prostym !
Do tego momentu normalnie jak bym o cbr 1000 slyszal...........tez moja besti jest 95 roku i ma sie ok, ale to nie adv.............
__________________

tomekc jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.01.2012, 21:26   #5
Mirek Swirek
BANDA LUBLIN
 
Mirek Swirek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,083
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Mirek Swirek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 12 godz 17 min 37 s
Domyślnie

Bartek XR.
Jedno wiedzieć musisz, aby jeżdzić katem, musisz go poznać, od strony technicznej a i w jakimś stopniu musić czuć sie na siłach jako mechanik amator, ale mechanik. Jak już doczytasz wszelakie informacje o Katach z poczatku produkcji, poprzez ewolucje, a skończywszy na modelach produkowanych do dnia dzisiejszego odpowiesz sobie na pytanie, czy Kat jest dla Ciebie. Najprościej się nim przejachać? Nie ! Nim trzeba pojeździć. Jeśli solo, to ok, lecz jeśli planujesz ruszać ku przygodzie z plecakiem, to istote tą zabierz również na pojeżdżawe.
Przepraszam, że tak ogólnikowo, ale nie chce powtarzać słów, które to pisali madrzejsi, bardziej doświadczenie ode mnie.
Nie chce go reklamować, ale sprzęt da się lubić, a i lepsze "świry" są w stanie go pokochać
Mirek Swirek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.01.2012, 22:18   #6
bartek_XR


Zarejestrowany: Jan 2012
Posty: 7
Motocykl: nie mam AT jeszcze
bartek_XR jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 godz 51 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mirek Swirek Zobacz post
Bartek XR.
Jedno wiedzieć musisz, aby jeżdzić katem, musisz go poznać, od strony technicznej a i w jakimś stopniu musić czuć sie na siłach jako mechanik amator, ale mechanik. Jak już doczytasz wszelakie informacje o Katach z poczatku produkcji, poprzez ewolucje, a skończywszy na modelach produkowanych do dnia dzisiejszego odpowiesz sobie na pytanie, czy Kat jest dla Ciebie. Najprościej się nim przejachać? Nie ! Nim trzeba pojeździć. Jeśli solo, to ok, lecz jeśli planujesz ruszać ku przygodzie z plecakiem, to istote tą zabierz również na pojeżdżawe.
Przepraszam, że tak ogólnikowo, ale nie chce powtarzać słów, które to pisali madrzejsi, bardziej doświadczenie ode mnie.
Nie chce go reklamować, ale sprzęt da się lubić, a i lepsze "świry" są w stanie go pokochać
Poniekad rozumiem to co napisales, ale dziwi mnie ze sprzet z 2007 roku bedzie maszyna do "grzebania". Duzo ludzi pisza o ktmach jak o jakis ruskich weteranach w ktorych co jakis czas cos sie urywa czy zawodzi... Naprawde jest tak zle ? Co do samego adv, ciezko bedzie nim poprostu pojezdzic, na pewno blizej wiosny znajde kogos aby przejechac sie na tym moto, ale raczej bedzie to tyle. XR jest calkiem odmiennym sprzetem od cbr i bardzo mi sie podoba, mimo ze wiecej niz 110 120 nieprzyjemnie sie nia jezdzi... Jesli kat by nie byl problematyczny mysle ze daloby sie go polubic. Niektorzy zachecaja tez do 1150gs, ale to moto jak dla mnie ze wzgledu na wage i gabaryty bedzie juz ciezko do ogarniecia chociazby w miescie
bartek_XR jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.01.2012, 22:35   #7
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Z LC8 to chyba aż tak źle nie jest. Nie trzeba być mechanikiem by nim jeżdzić, czego nie można powiedzieć o niektórych egzemplarzach LC4.
KTM owszem to nie japonia że można 100 000km nakręcić i tylko zmieinać opony olej świece i filtry.
Ale jak raz do roku ktoś z głową i doświadczeniem go przejrzy, jego newralgiczne punkty (pewnie już czytałeś w sieci..) to bedzie zapitalać jak ta lala. Mówi się że od 2005r LC8 już nie ma wad wieku młodzieńczego
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.01.2012, 09:54   #8
dopra
 
dopra's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Poznań
Posty: 628
Motocykl: DR650SE
Galeria: Zdjęcia
dopra is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 1 dzień 14 godz 52 min 55 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bartek_XR Zobacz post
Wiec z wielki bolem planuje sprzedaz plastika, zmianie na cos dobrego na szose ale z endurowata zawiecha tak aby mozna bylo jezdzic tez po szutrach. Chcialbym takze aby moto bylo troche z pazurem (tak jest z XR). Jesli kupilbym ADV pewnie XR wrocila by na wysokie kola... Poki co wertuje, czytam opinie i zastanawiam sie czy tak naprawde z tym 990 czy 950 jest tak zle... Chcialbym tez w koncu pojezdzic turystycznie i stad wizyta na Waszym forum !
Proponuję kupić GS-a, idealne połączenie z Twoją XR-ąm moim zdaniem w mieście lepiej się prowadzi GS niż LC8 (nie czytałem na forach tylko sprawdziłem osobiście )

Ostatnio edytowane przez dopra : 03.01.2012 o 09:57
dopra jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.01.2012, 10:37   #9
bartek_XR


Zarejestrowany: Jan 2012
Posty: 7
Motocykl: nie mam AT jeszcze
bartek_XR jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 godz 51 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dopra Zobacz post
Proponuję kupić GS-a, idealne połączenie z Twoją XR-ąm moim zdaniem w mieście lepiej się prowadzi GS niż LC8 (nie czytałem na forach tylko sprawdziłem osobiście )
Bede musial sprobowac tych motocykli, ktos z ADV LC8 jest na forum z okolic Wroclawia ? Bo osobe co ma GSa mam u siebie. Jezeli chodzi o BMW to w gre wchodzi tylko 1150 adv, 1200 sa nadal strasznie drogie
bartek_XR jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.01.2012, 10:51   #10
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,750
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 55 min 34 s
Domyślnie

Z moich obserwacji wynika ,ze większość użytkownikow lc 8 w razie problemów z motorem , pomimo ze są w czarnej dupie, raczej wybiera lawetę niż remont w piachu. Jakie sa tego powody nie mam pojęcia..ale domyslam się ze moga byc dwa..Finansowy-czyli obawa,ze się cos jeszcze bardziej spiertegoli albo techniczny-czyli brak umiejetności/możliwości naprawy. Aktuaqlnie ruszamy do Mauretani i jeden zatwardziały pomarańczowy, właściciel Lc4 oraz LC8 adventure zakupił Africzku,.Ma 3 motory a jedzie na Królowej :-)) ciekawe dlaczego...
Jego opinia dużo może wnieść do dyskusji..Poprzednie dwa Maroka zaliczyl na LC4 .
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.