![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Tylko, żeby się bawić "choinkami" to trzeba mieć naprawdę pojęcie o tym.
![]() Gęstszy olej Ci "przytępi" pracę zawiasu. Powinno wystarczyć po bawić się ustawieniami tłumień. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Facet od crossów ma jakiegoś tunera zawieszeń w czechach który ma to pojęcie i za piętnaście minut roboty kasuje sporo kasy. W tym przypadku wiedza słono kosztuje.
![]() |
![]() |
![]() |