Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.11.2011, 17:12   #1
banditos
....OLEJ....
 
banditos's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
banditos jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 47 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bliźniak Zobacz post
Jakie synchro? Po co sobie komplikować życie: jeden wtryskiwacz centralnie na wspólnym dolocie i będzie pięknie Ja bym kobminował w ten deseń. Łatwiej będzie zmodzić dolot - niż motać dwa wtryski i stery i inne szpeje do nich.
Na jednym dolocie silnik na pewno straci kilka koni;(
A przeca ma byc odwrotnie
banditos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.11.2011, 18:37   #2
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Viadro w 2003 ja dostało wtrysk straciło 4 konie i na reakcji na gaz tez było słabiej
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.11.2011, 18:45   #3
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Wtrysk na pewno powodowałby lepszą wydajność, a także możliwość dostrojenia silnika gdyby nie normy czystości spalin, gaźnikowce nie mają restrykcji w postaci katalizatorów a to ma wpływ na osiągi.
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.11.2011, 19:57   #4
bliźniak
droga jest celem
 
bliźniak's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,007
Motocykl: RD07, LC8
Przebieg: X70.000
Galeria: Zdjęcia
bliźniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał banditos Zobacz post
Na jednym dolocie silnik na pewno straci kilka koni;(
A przeca ma byc odwrotnie
A ile masz filtrów powierza w Afri kolego?
Swoją drogą w 7'ce monowytrysk to jest bajka - bo można go zamontować bez ściągania baku


Cytat:
Napisał Cibor klv Zobacz post
Wtrysk na pewno powodowałby lepszą wydajność, a także możliwość dostrojenia silnika gdyby nie normy czystości spalin, gaźnikowce nie mają restrykcji w postaci katalizatorów a to ma wpływ na osiągi.
Tak jak mówsz
__________________
RideNow!
bliźniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.11.2011, 21:51   #5
Shinigami
 
Shinigami's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 15
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Shinigami jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 godz 3 min 5 s
Domyślnie

Jeśli dolot z trampa podejdzie to będzie prostsze niż rozkminianie obudowy do monowtrysku. Po za tym przy Mono to już bym chyba kombinował z mechanicznym sterowaniem.
Shinigami jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.11.2011, 22:12   #6
Wojak
Banned


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 142
Motocykl: RD04
Wojak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 23 godz 27 min 52 s
Domyślnie

Olo ty mi tu dobrze kombinujesz ale ja nie do konca wiem o czym
wy mowita W kazdym razie powoli coraz bardziej zglebiam temat
wtrysku od trampa. W week wykrecam gazniki i zrobie pare pomiarow,
zeby wiedziec ile mamy tam miejsca na cudowanie.
Wojak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.12.2011, 22:30   #7
Shinigami
 
Shinigami's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 15
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Shinigami jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 godz 3 min 5 s
Domyślnie

Wojak - Najlepiej jak zmierzysz średnice zewnętrzne i wewnętrze gaźników, króćców głowicy i króćców dolotowych.

Banditos - Monowtrysk to konstrukcja gdzie do zasilania cylindrów masz tylko jeden wtryskiwacz (sporo starych samochodów miało takie rozwiązanie). Wtryski wielopunktowe też mogą być na jednej obudowie tak jak np. mają rzędowe dwójki Kawy albo samochody.



http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=715753

W linku KLR250 EFI Turbo z dedykacją dla Wojaka, który podobnie jak ja miał ten mały kosz(t)mar. Jak widać na załączonych obrazkach da się
Kto uważa, że afryka potrzebuje turbo, thumbs up tylko, że wtedy jazda w terenie odpada.

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 11.12.2011 o 22:14
Shinigami jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wtrysk i układ wydechowy. Pretor Uklad paliwowy i wydechowy 36 17.02.2009 18:44
Wtrysk i 800ccm QrczaQ Wszystko dla Afryki 46 25.09.2008 11:09


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.