![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Na pewno dobre klocki tzn dobrze hamujące są dosyć miękkie- i dla tego do enduraków są twarde. Wjedź sobie na takich dobrych klockach jeden offik błotny - i zobacz ile ich zostało - to się załamiesz - czasami jeden wyjazd i po klockach - ale tu nie o tym - sorki offtopic
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
A co ze sztycą.Jak ją wybić,na prasie wycisnąć czy jest inny sposób.Rozumiem ,że potem do tokarza i dopasować do łożysk afryki.
Widzialem w necie gotową sztycę do AT dopasowaną do półek KTM,cena około £60(300zł) |
![]() |