|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 34 min 40 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Wszystko cacy tylko, że nowy taki kosztowałby coś około 50 koła... Gdyby np mnie było stać, to bym się nie zawahał użyć mojej MasterCard. Ale mi chodzi bardziej o big enduro moto dla mas... i tu jak dla mnie Yamaha była blisko z nową Tenerką, tylko trochę bez sensu zrobili, bo przecież mają w ofercie XT czyli prawie to samo tylko bez owiewki, a poza tym ten silniczek w tenerze jest za słaby, chociaż całość wygląda super...gdyby miała jakiś dobry dwucylindrowy średni twin odebrałaby sporo klientów dla BMW, Kata, Triumphowi, Suzuki i Kawie...Te dwa ostatnie mają zajebiste silniki, ale zarówno Strom jak i Versys to przy enduro nawet nie stało... Honda ma Transalpa, który stoi po środku w sumie dobra baza do budowy ale nie po to kupuje się nowy moto żeby go przerabiać a i 60 KM przy Kawie i Suzuki wypada blado. BMW reaktywowali F650 z jednym garkiem, ale 48 KM to śmiech na sali. Wygląda na to że samemu sobie trzeba zbudować moto pod siebie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Niestety nie da się skonstruować fajnego moto za tanie pieniądze. Ktoś dziwił się, że auto (którego subiektywnie jest więcej jako materii) potrafi być tańsze.
Niech ten ktoś spojrzy na ilość sprzedawanych egzemplarzy jakiegoś popularnego auta i motocykla enduro. Cena egzemplarza = (cena pomysły + cena linii produkcyjnej)/ilość sprzedanych egzemplarzy* *tak w zajebistym skrócie ![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]() Cytat:
Mi chodzi po głowie taki mix jak ten gościu zrobił ze swoim motocyklem.. silnik er6 72 KM na allegro za 2 tys. można mieć.. kompaktowy,mocny i niezawodny. W mojej rd 03 jest 50 KM taki boost w postaci 20 dodatkowych kucy urwie dupę ![]() Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 22.11.2011 o 16:55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Jak fajnie zrobisz będziesz miał zamówienie na mała serię. Ci co mówią, że im w afri mocy nie brakuje albo kłamią albo nie jeździli niczym mocniejszym
![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kapłan maryjan
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Krakuff
Posty: 203
Motocykl: Super Penera
Przebieg: 667
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 23 min 14 s
|
![]()
Tylko pytanie czy jest sens?
![]() Te kilka KM które brakuje Ci w Afryce znajdziesz w Super Tenerze ![]() A jak dalej mało to wsadzisz silnik z TDM 4tx i masz 80 kilka kucyków. Jak dobrze sprzedasz Africę to zostanie Ci rezerwa $$ na modyfikacje ST ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Przyrost mocy ma sens tylko wtedy kiedy masa jest na stałym poziomie, ST będzie sporo cięższa od Afry rd 03 z 70 konnym silnikiem. Stosunek mocy do masy będzie na korzyść w Afrze. Te przymiarki robię czysto teoretycznie, tak naprawdę żeby ocenić czy taka rzeźba ma sens trzeba by mieć silnik i ramę i przymierzyć, jesli okazałoby się, że silnik jest ciut za długi to by wymagało cięcia ramy i sporej rzeźby zatem zasadność takiej operacji byłaby dyskusyjna. Prościej byłoby wziąć piec od Trapa 700. W przypadku Afry rd 03 to zysk 10 KM i myślę , ze dałoby radę wykorzystać moduły od 03 a także zrobić to na gaźniku.
Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 22.11.2011 o 17:42 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Ale czy tak naprawdę moc jest podstawowym wykładnikiem? Dla wielu nie jest a ważne jest coś zupełnie innego ![]()
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Dla mnie to nie jest oczywiste.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,750
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 55 min 34 s
|
![]()
5
Sportowcy ekstremaliści zawsze będą dążyć do więcej, mocniej i szybciej...W tych kategoriach Lc 8 nie ma sobie równych...Ale dla mnie..48 letniego faceta, liczy się już coś innego..Zdziadziałem może, ale Afryka mnie tak bardzo nie przerasta możliwościami i ochrania moje stare kości..odpukać... Oczywiście jest jeszcze prestiż i moda ,ale mnie to tak niewiele rusza. Cel jaki sobie zakładam to podróże...Jak znikną Afryki z rynku (udało mi sie właśnie kuoic jedną z 30 tysiacami przebiegu) wtedy pomyślę o jakimś lc4 dla emerytów... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |