![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() ![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 705
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 10 godz 5 min 54 s
|
![]()
Miałem to samo to co piszą koledzy jak wyżej robiłem jednak.
Mając złe wspomnienia kupiłem nowy regler. Od rafawro (godny polecenia sprzęt) , oraz kostki hermetyczne do dostania w prawie każdym, motorowym zmieniłem tak całą instalację. Brodzę po pas bez późniejszych problemów z elektryką ![]() Cóż to takie moje luźne przemyślenia :P Ps: Jeśli chcesz go pchać 10 klocków w najlepszym ,wypadku jak siądzie ci elektryka to odradzam, no chyba że chcesz pozwiedzać piękne jesienne krajobrazy ![]() Droga wolna z elektryką to jest tak ,że potrafi paść w najmniej oczekiwanym momencie.Więc lepiej zrobić i mieć święty spokój. Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez ferolo : 30.10.2011 o 22:19 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |
Regulator Napięcia Jaki?? | darkier | Układ elektryczny i zapłonowy | 46 | 17.10.2022 12:04 |