Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.10.2011, 22:16   #1
ferolo
 
ferolo's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 705
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
ferolo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 10 godz 5 min 54 s
Domyślnie

Miałem to samo to co piszą koledzy jak wyżej robiłem jednak.
Mając złe wspomnienia kupiłem nowy regler.
Od rafawro (godny polecenia sprzęt) , oraz kostki hermetyczne do dostania w prawie każdym, motorowym zmieniłem tak całą instalację.
Brodzę po pas bez późniejszych problemów z elektryką
Cóż to takie moje luźne przemyślenia :P

Ps: Jeśli chcesz go pchać 10 klocków w najlepszym ,wypadku jak siądzie ci elektryka to odradzam, no chyba że chcesz pozwiedzać piękne jesienne krajobrazy
Droga wolna z elektryką to jest tak ,że potrafi paść w najmniej oczekiwanym momencie.Więc lepiej zrobić i mieć święty spokój.
Pozdrawiam

Ostatnio edytowane przez ferolo : 30.10.2011 o 22:19
ferolo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regulator napięcia vinc18 Układ elektryczny i zapłonowy 36 05.11.2022 07:20
Regulator Napięcia Jaki?? darkier Układ elektryczny i zapłonowy 46 17.10.2022 12:04


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.