|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 | |
|
Administrator
![]() |
Cytat:
pkt 1 masz rację ale też każde inne moto z masą wyjściową ok 250kg będzie tak samo ciężkie np GS1200ADV. pkt 2 no cóż duże kufry to i szeroko jest w każdym motocyklu. pkt 3 masz rację gaźnikowe za miękkie a wtryskowe twardawe na kiepskie drogi przy większych prędkościach nieprzyjemnie podskakują na poprzecznych garbach. pkt 4 i 5 nie spotkałem się z tą dolegliwością. pkt 6 to już zależy jaką kto ma dupę i na czym mu wygodnie ja nie narzekałem. pkt 7 do turystyki bez znaczenia pkt 8 jak chcemy mieć lepszą ochrone przed wiatrem ..... cos za coś w innych sprzętach z większa szybą też bywa różnie. pkt 9 zestrojenie do jazdy solo bez uwag, w pełni załadowaną nie jechałem ale co do 6ki to trudno oczekiwać od nadbiegu żeby się pod dużym obciążeniem zbierała i to jeszcze np z niższych obr. pkt 10 bez znaczenia przy turystyce -dodam że na seryjnej szybie komfort do 140-150 potem zaczynają być "przeciągi" przyda się przeróbka -spalanie w trasie solo 5 ltr i to bez szczególnych oszczędności. -w korku masa swoje robi i po np pofałdowanym asfalcie między samochodami wskazana uwaga ale daje jakoś radę choć za Afryką czy 990 nie nadąży. Rambo , wyszło ciekawe zestawienie wrażeń z jazdy wiaderkiem , każdy trochę inaczej je odbiera bo i każdemu do nieco innej jazdy potrzebne. Może się to komuś jeszcze przyda. Jest wielu szczęśliwych z posiadania GSów , KTMów , Wiader czy Afryk i każdy coś dla siebie w nich znajdzie .....i o to chodzi. Jako że GS 1200 , 1150 i Wiadro testowałem chyba czas na test 990 co by zdanie sobie o nim wyrobić bo jedna krótka rundka którą zrobiłem nie daje pełnego obrazu ( wtedy jakoś szoku nie przeżyłem że jest aż taki rewelacyjny).
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 11.10.2011 o 09:11 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Mam odmienne zdanie na temat varadero , zapewne jest to spowodowane tym że nie jeździłem nim z kuframi i pasażerem . Uważam jednak że jest to optymalny motocykl do turystyki asfaltowej , ale to moje zdanie , więc nie będę wdawał się w dyskusje i udowadniał dlaczego mam racje .
Napiszę tylko o przypadłości gaśnięcia , ponieważ 90% użytkowników tego motocykla nie ma bladego pojęcia dlaczego czasami tak sie dzieję . Przyczyną jest wtrysk tzn : w momencie lekkiego dodawania gazu ( szczególnie podczas zawracania ) , dawka paliwa podawana do cylindra jest zbyt duża , co powoduje zarzucenie świecy i z tego powodu potrafi zgasnąć silnik . Rozwiązanie jest bardzo proste , świece irydowe . Miałem dwa viadra , którymi przejechałem kilkadziesiąt tys/km i jeśli kiedyś powrócę do turystyki asfaltowej , to kupie następne . Nie będę się rozpisywał o tym że seryjne zawieszenie jest do bani w każdym motocyklu , po za pomarańczą ( choć i to trzeba odpowiednio umieć ogarnąć i zestroić ). Rozwianie problemów zawieszenie w viadrze , wiąże się z wymianą sprężyn na progresy i dobranie odpowiedniej gęstości oleju na przodzie i wymianie tylnego mono na Ohlinsa . Vardero nigdy nie było i nie będzie motocyklem enduro . Można wodę z kibla pić , tylko po co ? Zdrowia .
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . Ostatnio edytowane przez Adagiio : 11.10.2011 o 10:34 |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 984
Motocykl: ETV 1000
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 6 dni 8 godz 45 min 19 s
|
Dokładnie tak jak napisał Adagio. Kilka prostych czynności takich jak wymiana sprężyn, oleju, akcesoryjnego zawiasu bądź inne, np. filtry, wydech, świece itp. zmienia nam- ulepsza naszego rumaka. takie przyklady można mnożyc, każdy użytkownik podnosi tym atrakcyjośc i komfort jazdy... może i bezpieczeństwo. Jednak zastanawiam się nad tym jak niektórzy pacjenci na siłę próbują zobic crossa z Africy, lub dążą do nadmiernego udoskonalenia, nie podnosząc przy tym swoich kwalifikacji i umiejętności z jazdy. Oczywiście wszelkie profesjonalne przeróbki są bardzo ciekawe i pięknie wyglądają, osobiście ciekawy jestem jak taką hybrydą Africa-Viadro by się jeździło
__________________
734 zero 70 7dwadwa |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,770
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 23 godz 51 min 10 s
|
Bardzo fajnie się ten watek rozwija... Od banalnego naigrywania się z tej czy innej marki w chwili wolnego czasu dochodzimy do ciekawych i przydatnych wniosków. Oczywiście ,że Afri nie jest najlepsza, KTM nie do wszystkiego się nadaje a Viadro też ma swoich zwolennikow.. Czytając ten wątek każdy może znaleźć nisze dla siebie.. Proponowałbym wnioski konfrontować z wątkiem Lepiego o połamańcach :-))...i dopiero wtedy wybrać odpowiednie moto...
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Gliwice
Posty: 130
Motocykl: RD07
Przebieg: 59000
Online: 3 dni 2 godz 51 min 35 s
|
Jeszcze do tego gmole, szyba, bagażnik + aluminiowe puchy i mamy wydane tyle kasy że starczyłoby na cenowo GS ADV a z tym Wiadra nie ma co porównywać
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
|
Dokładnie tak jest. Miałem klv 1000 czyli DL 1000 i dokładnie doszedłem do tych samych wniosków.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Administrator
![]() |
O to właśnie chodzi , porównywanie wiadra z enduro i wytykanie mu ułomności terenowej nie ma sensu a na asfalcie radzi sobie całkiem dobrze.
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
|
A taki jeszcze mix... w sumie nawet zgrabnie to wygląda, gdyby tak jeszcze 30 kg mniej...
![]() ![]() i Godzilla
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Osłona pod silnik z Africa Twin do Varadero | Grzegorz | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 09.02.2013 23:42 |