Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17.08.2008, 00:11   #1
KML
 
KML's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,518
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
KML jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
Domyślnie

Musisz dopasować tylko średnice i zwrócić uwagę aby był dobrej jakości (grube ścianki), bo tanie przewody pod wpływem paliwa robią sią miękkie i potrafią samoczynnie zaginać blokując przepływ paliwa.

Ps. po co założyłeś 3 takie same tematy?
__________________
BMW R1150R
Jawa 250 353 `58r
KML jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
sprezynka na przewod paliwowy szynszyll Uklad paliwowy i wydechowy 7 30.04.2014 18:50
Jak puścić przewód paliwowy. Maciej Uklad paliwowy i wydechowy 3 09.07.2013 22:05
smażony przewód paliwowy mrOOfka Uklad paliwowy i wydechowy 7 07.12.2009 20:00
Przewód podciśnienia do scottoiler'a Lepi Wszystko dla Afryki 4 20.04.2009 11:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.