![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Wawa
Posty: 86
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 6 godz 59 min 13 s
|
![]() Cytat:
http://advrider.pl/viewtopic.php?f=5&t=5025 cytujac: Mam porownianie 690EnduroR i XChallenge ... w sumie dosc podobne traktory ktore wjada wszedzie na 690 Enduro R jezdzilem chwilke ale jakies zdanie sobie wyrobilem (kolega ktory nim jezdzi zrobil ze mna na wspolnych wyjazdach ponad 20 tys km) XCh + dosc wygodna pozycja + sprawdzony silnik rotaxa, przeglady co 10.000km (KTM co 5k) + mniejszy apetyt na paliwo + powietrzne zawieszenie do ambitnej turystyki i umiarkowanej jazdy w gorach daje rade + po wywaleniu wydechu z katalizatorem obsluguje gorsze rodzaje paliwa - zbiornik 9l to realne przebiegi intensywnej jazdy w okolicach 200-220km - w tej chwili sa conajmniej 4 opcje dodania od 5 do 16l dodatkowej wachy - do ostrzejszej jazdy tylni powietrzny amor i przednie sprezyny to srednio sie nadaja - nalezalo by wymienic amor na Hyperpro albo Wilbersa - twarde siedzenie na co czesc ludzi narzeka, z czasem troche sie rozbija, bedac przyzywczajonym do siodel rowerowych podczas kilkudniowych maratonow jakos nie zauwazam - koszmarnie (wrecz absurdalnie) drogie plastiki - kto wpadl na pomysl polakierowania !! plastikow w motocyklu enduro to nie wiem 690 Enduro R + odczuwalnie lepsze zawieszenie na szalnstwa poligonowe w porownaniu do Xsa, + na sportowej mapie i standarowym wydechu zywo sie zbiera + tansze opcje na rajdowe mordy ze stelazami pod roadbook i tripmastera - wieksze zuzycie (12l zbiornik daje porownywalne z Xsem przebiegi) - bardziej motocrosowa pozycja - krotsza odleglosc miedzy kanapa a podnozkami - moze meczyc w dluzszych przelotach ale lepsza przy poligonowym brykaniu - latwiej na whoopsach wchodzi na tylne kolo - seryjne swiatla to porazka - jedna wielka porazka ... - brak tylniego subframe (w xsie jest aluminiowy) - stelaz na kufry mocowany do miejsc na podnozki pasazera (jakiego pasazera !! ![]() - wlew paliwa umiejscowiony tak ze jak sie worek przytroczy do bagaznika to trzeba go odpinac. pod korek warto podlozyc pianke bo sie kurz i piasek zbiera Wg mnie jesli szukasz dobrego czolgu ktorym mozna i pobrykac w terenie i pojechac gdzies solo dalej to oba beda dobrym wyborem. Ani to duzy adventure ani typowo mx maszyna - ot uniwersalne allroundery z wszystkimi tego wadami i zaletami. Kolega MG75 ktory negowal roznice w spalaniu przekonal sie naocznie na wypadzie w zeszlym roku na ukraine ze roznica byla. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]() Cytat:
- światła w wersji bez R są znośne, w R łatwo wymienić lampę na akcesoryjną - brak tylnego subframe - nie odczuwam braku gdyż zastępuje do bak. Kufrów nie używam. - wlew paliwa - na kurz pomaga przeróbka na zakręcany. A najlepiej przenieść go w podobne miejsce jak jest w Xch, ja sobie chwalę.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,897
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 22 min 30 s
|
![]()
Znalazlem na forum G650X dane odnosnie sprzedazy.Ogolnie wyprodukowanych,sprzedanych w Germanii,na reszcie swiata i sztuki,ktore zostaly do testow lub zalegaja gdzies w magazynach.Dosys malo tego wyszlo.Tym bardziej ciesze sie byc posiadaczem jednego egzemplarza
![]() Sie lauten wie folgt: ![]() XCOUNTRY: 6462 Stück gebaut. 1724 Stück in Deutschland verkauft. 4529 im Rest der Welt verkauft. Demnach müsste BMW noch 209 neue Countrys im Lager haben. XCHALLENGE: 3899 Stück gebaut. 889 Stück in Deutschland verkauft. 2871 im Rest der Welt verkauft. Die restlichen 139 Stück sind wohl entweder Fahrtests zum Opfer gefallen oder warten noch auf einen Käufer. XMOTO: 2692 Stück gebaut. 768 Stück in Deutschland verkauft. 1798 im Rest der Welt verkauft. Damit gibt es wohl bestenfalls noch 126 Exemplare, die auf einen Käufer dieser seltensten Variante warten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s
|
![]()
już sie nie chwal ... ja za to mam oryginalny 200 lub 300 tys przebieg i twój dlugo takiego miec nie będzie
![]()
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 19.02.2013 o 12:58 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,897
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 22 min 30 s
|
![]()
Ja w przeciwienstwie do wielu polskich katolikow jestem niestaly w uczuciach i do tego niewierny.Obludny i zepsuty do cna.Dlatego nikt i nic nie zagrzeje u mnie miejsca na dluzej
![]() ![]() Bedac w Piemoncie najbardziej podobala mi sie trasa na Jefferau.Moze,ze pogoda byla wyjatkowo piekna i bylismy zgrana 4-osobowa grupa.Znalazlem film z czesci zjazdu z niego.Raszta zjazdu to ciagle serpentynt po luznym szutrze.Wyjatkowo piekna trasa.Tu z pokladu HP2 ![]() http://www.youtube.com/watch?v=ujM8q...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=pMwBh...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=ep6TB...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=omzrj...eature=related Ostatnio edytowane przez Dzieju : 19.02.2013 o 12:59 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
BMW GS Motocykl Challenge Nowa Dęba 29-30.08.09 | Mrwa22 | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 4 | 27.08.2009 08:51 |
12-14 września - Bytom - BMW GS Motocykl Challenge | ramires | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 26 | 21.09.2008 08:58 |