![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Bielsk Podlaski
Posty: 151
Motocykl: RD00
Przebieg: 66666
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 9 godz 17 min 33 s
|
![]()
Schemat w łapki i sprawdzaj wszystkie połączenia odpowiedzialne za to co Cię interesuje. Skoro napisałeś że kostka główna wygląda jak w pierwszym poście to radzę sprawdzanie zacząć od kostki na 3 zółtych idących od regulatora.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Sędziszów
Posty: 18
Motocykl: RD07a
![]() Online: 3 tygodni 3 godz 43 min 40 s
|
![]()
wiszę Ci w takim razie solidny browar! Trafiłeś idealnie.
![]() Faktycznie kostka na 3 żółtych również w nienajlepszyn stanie ![]() Nie mam jeszcze pomysłu co zrobić z obudową głównego bezpiecznika i przekaźnikiem rozrusznika. ![]() Macie może jakieś patenty jak to rozwiązać? Albo najlepiej zdjęcia dobrze spisujących się rozwiązań? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtyczka reglera | MaRP | Układ elektryczny i zapłonowy | 163 | 06.03.2014 12:39 |
Wtyczka do pompy potrzebna | sambor1965 | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 21.09.2010 23:11 |