Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.06.2011, 12:39   #10
Henryk-Knox
 
Henryk-Knox's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
Henryk-Knox jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
Domyślnie

ja jezdze na tym zwalonych diodach , wyciagnołem konektorki z włacznika przy klamce sprzegła i juz , kontrolka luzu zapala sie normalnie kiedy powinna tylko jeden minus ze nie moge odpalic mojej princess jak właczony jest bieg , uważam ze to żaden mankament , ale dzisiaj zrobie prubę z tymi diodami co gadał Transglobal .
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg IMG_1134.JPG (60.8 KB, 4 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_1138.JPG (38.7 KB, 5 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez Henryk-Knox : 20.06.2011 o 14:57
Henryk-Knox jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.