Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08.06.2011, 13:44   #1
Marfor
 
Marfor's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 85
Motocykl: RD07a
Przebieg: 50 000
Marfor jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 2 godz 50 min 15 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał newrom Zobacz post
To trrrr sugeruje że jest za mało prądu w aku. Odpal na pych, na kable czy jak tam lubisz i sprawdź napięcie na klemach. To że na postoju masz 12,X V w aku nie oznacza że pod obciążeniem będziesz miał choćby 10
Aha i sprawdz poziom elektrolitu, może Ci odparował (np przez uwalony regler, albo tak po prostu) i jeśli płyty są odsłonięte to dolej wody demineralizowanej.
Dzięki
Postaram się odpalić i zobaczę. Co do aku to jest bezobsługowy. Żelowy jakiś ? Nie kumam trochę. Skoro pokazuje mi po wyjęciu że ma 12,6 to wydaje mi się że powinno być z nim wszystko ok.

Czyli jeżeli odpalę i będzie mi na klemach pokazywać dużo niższe napięcie to znaczyć to może że akumulator jest zje...y ?
Marfor jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.06.2011, 16:05   #2
Antek


Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Poznań
Posty: 266
Motocykl: Trampek PD 06
Antek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 17 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Marfor Zobacz post
Skoro pokazuje mi po wyjęciu że ma 12,6 to wydaje mi się że powinno być z nim wszystko ok.
Źle Ci się wydaje
__________________
Kliknij. Ciebie to nie kosztuje, a głód boli.
http://www.pajacyk.pl/index.php

--

"My, którzy mamy tak wiele przestrzeni
i tak mało czasu, stajemy się nomadami."
Annie Lebrun
Antek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.06.2011, 16:08   #3
Ropuch
 
Ropuch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Piotrków Trybunalski
Posty: 1,105
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 80800
Galeria: Zdjęcia
Ropuch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 20 godz 41 min 59 s
Domyślnie

Masz na 99% problem z przekaźnikiem rozrusznika - wypalone wtyki wewnątrz !!! zacznij od niego....pasuje każdy od Hondy, koszt zakupu ok 50zł/używka allegro.
Aku powinno żyć, regler nie powinien się uszkodzić....
daj znać w temacie
Powodzenia
Ropuch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.06.2011, 19:51   #4
badiss
 
badiss's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 121
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnie
badiss jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 5 min 40 s
Domyślnie

Jak jest trrrrryyyy to znak, że akumulator do wymiany. Podłącz kablami jakikolwiek aku i zobacz czy pali i bedziesz miał odpowiedź. A to dlaczego aku padł to inna bajka, pomierz prądy może masz kłopoty z ładowaniem a może po prostu ze starości.
__________________
‘Are You Gangsters?’ ‘No, We’re Russians’
badiss jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Maroko - gdzie warto jechać electro Przygotowania do wyjazdów 1 09.04.2013 10:01
Nie chce jechać Koń Silnik, sprzęgło, skrzynia 11 05.08.2012 00:37
Pilne, silnik dusi a jechac cza :) Olek Silnik, sprzęgło, skrzynia 17 25.09.2011 21:13
Rumunia - Karpaty, Bukowina gdzie jechać? DrSpławik Przygotowania do wyjazdów 85 16.11.2009 19:18


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.