![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk
Posty: 1,151
Motocykl: exc 250 2T :)
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 12 godz 15 min 2 s
|
![]()
Męczyłem dziś oponę i pewnie kiepsko machałem łychą. W efekcie naciąłem rant opony (brzeg o który zapiera się łyżka), w jednym miejscu spod gumy widać druty - opona do wywalenia czy posłuży jeszcze
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,725
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 1 dzień 22 godz 40 min 3 s
|
![]()
Tu jest podobny wątek:
http://africatwin.com.pl/showthread....t=stojak+dzika Przy zakładaniu opony trzeba pamiętać, żeby ścisnąć ją po przeciwnej stronie od miejsca włożenia łyżki. Można to zrobić np kolanem albo za pomocą drugiej osoby. Chodzi o to żeby opona nie siedziała na rancie. Opona ma wejść w miarę łatwo tzn bez użycia dużej siły. Im krótsza łyżka tym ciężej ale mniejsza szansa, że coś się rozwali. Na jutubie gdzieś jest filmik jak koleś przekłada starą crossową oponę w klapkach, za pomocą rozkładanych kombinerek ( ramiona pełnią funkcję łyżki ) ![]() Ostatnio edytowane przez Poncki : 05.06.2011 o 09:46 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 232
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 31 min 56 s
|
![]()
koledzy wulkanizacja z wyważaniem w warszawie najlepiej po praskiej stronie wiecie cos
__________________
Jak twardy jest Twój sprzęt...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
terrorist
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 223
Motocykl: Honda Transalp XL600V
Przebieg: 66.666
![]() Online: 1 miesiąc 5 dni 5 godz 34 min 26 s
|
![]()
jak po praskiej stronie to Hubi - motogumy.pl
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 232
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 31 min 56 s
|
![]()
dzieki wielkie no tak po prostu zaćmienie Hubi gril impreza ale o gumach nie pomyslałem, a tak przy okazji jeszcze jedno pytanie tylny zacisk na gorze ma 2 takie ząbki czy haczyki, które opierają się na rancie wahacza i własnie stwierdziłem że jeden jest ułamany (nie wiem czy podczas mojej eksploatacji, czy taki był jak kupiłem-kurde chyba nie). da się z tym jeżdzić czy na gwałt trzeba zmienić.dzieki
__________________
Jak twardy jest Twój sprzęt...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
![]() |
![]()
Bez paniki nic się nie stanie, wprawdzie są one prowadzące zacisk ale bardziej przydatne podczas montowania koła co by zacisk nie opadał, jednakże i bez tych łapek daje się spokojnie założyć.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
dziad barowy
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: bielsk podlaski
Posty: 1,989
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 16 godz 16 min 3 s
|
![]() Cytat:
O zdjęciu opony pisane było już miliony poematów a ja spróbuję napisać to co jest dość istotne a często się to pomija. 1. zanim zaczniesz sprawdź i zapamiętaj na którym ząbku jest naciąg łańcucha aby później ustawić tak samo. 2. ośkę podobnie jak w samochodzie luzuj jak motocykl stoi jeszcze na kołach a nie w powietrzu i młotkiem w klucz na 1 biegu. 3. po wyjęciu ośki od razu wyjmij z kola tuleje dystansowe, załóż je na ośkę razem z mimośrodami do naciągu łańcucha i nakrętką i włóż na swoje miejsce w wahaczu aby nic się nie zabrudziło i nie zgubiło; 4. wyjmij z koła zębatkę i gumy i połóż żeby się nie pogubilo; 5. gdy koło leży na tarczy ham jest wygodniej i stabilniej ale zdejmowanie gumy od strony tarczy ma tą zaletę, że napiętą łyżkę można podsadzić pod tarczę. można też za sprychy ale trzeba uważać żeby w łeb nie dostać. 6. nowa dętka- większość nie zwraca na to uwagi myśląc że nowa to już zbawienie. chodzi mi o wentylnicę. są dwa rodzaje. wklejane i skręcane. skręcaną można poznać po tym, ze ma dwie nakrętki i podkładkę w miejscu połączenia wentylnicy z dętką. ta wentylnica jest tylko włożona w dętkę i dociśnięta podkładką i jedną nakrętką. TA NAKRĘTKA I PODKŁADKA MA BYĆ DOCIŚNIĘTA I SIEDZIEĆ Z DĘTKĄ WEWNĄTRZ FELGI!!. Drugą nakrętką przyłapujemy wentylnicę już po zewnętrznej stronie felgi. Naprawialiśmy raz w nocy taką gumę. puściła wentylnica. wcześniej opony zmieniał jakiś "fachowiec". na wentylnicy nie było ani podkładki ani nakrętki. Na słowo zucha się trzymało. 7,8,9. już mniej istotne.
__________________
Africa jest jak kotlet schabowy. im mocniej bita tym lepiej smakuje. rolnik-kaskader RD 07A '96 na starym forum w szóstej linijce ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zmiana tylnej zębatki na mniejszą | Stary-S3 | Rama, zawieszenia, napęd | 48 | 04.08.2014 13:27 |
wymiar gwintu tylnej osi | maryjan | Hamulce, kola, opony | 3 | 07.07.2011 21:36 |
Wymiary tylnej ośki + tuleki wewnątrz tylnej piasty:) | majo | Hamulce, kola, opony | 2 | 10.02.2009 22:06 |