![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
No to wczorajsza zamiana membran tlumaczy, dlaczego afryka dziś jezdzi gorzej niż wczoraj, dziś powrót. Na wolnych obrotach moto chodzi równo, zupełnie normalnie, ssanie takze działa normalnie, ssanie na cieplo = motor zaczyna sie dławić i przygasać. W gaźnikach regulowałem skład mieszanki, wykręciłem i przedmuchałem dysze i zaworki iglicowe, na końcu robiłem synchro. Świece wkręce nowe, sprawdzając na każdej iskre. Stare mają tylko 2000km, zamienie membrany miejscami, zmienie króćce ssace na nowe. Przynajmniej zasilanie w paliwo będę miał wyeliminowane.
__________________
Pozdrawiam Michał |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 984
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
|
![]()
Ja stawiam na źle ustawione składy. Po swoich doświadczeniach mam do tego uraz..
![]()
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
A więc jestem po kilku testach i rozbiórce gażników:
-sprawdziłem i wymieniłem świece, wszytkie 4szt działały i dziłają dalej, tyle, że nowe -jestem pwny, ze nie jest to kwestia modułu, moto chodzi w miarę poprawnie bez filtra powietrza i airboksa, tylko delikatnie poddymia na czarno -sprawdziłem dokładnie membrany rozciagając je na wszykie strony -zamieniłem spowrotem membrany (skąd mieć pewność która iglica jest która ?) -założyłem nowe króćce Motocykl niestety dalej sie nie wkręca, przy poskladanym filtrze dymi na czarno jak parowóz, nie reaguje na sruby składu mieszanki ( nie ma znaczenia czy pół, czy 4obr). Jak dla mnie jest zdecydowanie za bogato, niestety nie ma możliwości opuszczenia iglicy, zostaje tylko regulacja pływaka. Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ? Dlaczego nie reaguje na śruby wolnych obrotów ? Jak poprawnie wyregulować poziom paliwa ? jak sprawdzić która iglica do którego gaźnika ? czy iglice mogły się wyrobić ? Tracę siły... przez tyle lat, afryka pierwszy raz daje mi tak popalic...
__________________
Pozdrawiam Michał Ostatnio edytowane przez Michal : 12.04.2011 o 23:20 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Afra kopci na czarno jak stary parowóz:( | majo | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 14.07.2008 12:12 |
zalewa się? | Mecia | Uklad paliwowy i wydechowy | 4 | 09.05.2008 10:06 |