![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Afryka zawsze w sercu i na tatuażu :)
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Bytom
Posty: 631
Motocykl: BMW F800GS
Przebieg: 29167 M
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 12 godz 43 min 27 s
|
![]()
tak sobie to wszystko czytam i się zastanawiam:
-jeżdziłem 1,5 sezonu na półsyntetyku Motula 10w40 -ostatnio na sezon wlałem minaralny 20w50 powiedzcie kochanieńcy czy moge wrócić na półsyntetyka? i to jeszcze innego niż Motul? Pewnie wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią, że nie....
__________________
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Afryka zawsze w sercu i na tatuażu :)
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Bytom
Posty: 631
Motocykl: BMW F800GS
Przebieg: 29167 M
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 12 godz 43 min 27 s
|
![]()
żeby nie wcinała więcej oleju - wypłukanie i takie tam... (nie śmigam w bardzo wysokich temp. więc 10w40 byłby lepszy)
__________________
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |