![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Fajne
![]() Tylko faktycznie wytestuj to najpierw w walce - bo tak na oko to długość tych łapek mierzona od końca do krawędzi wspornika może być troche za mała. Kapcie bezdętkowe trzeba dość głeboko wdusić do środka żeby zlazły z rantu, no ale bezdętkowe Cię na szczęście nie interere ![]() Przyjm jeszcze sugestię, zeby nie robić z obu stron takich samych łapek. Z jednej strony lepiej zrób płaską stopkę osłonięta jakąś gumą, tak zeby jedna strona opierała się o krawędź felgi, a tylko druga zsuwała oponę, a nie obie na raz. Łatwiej sie pracuje, a i nie ma sensu zwalac opony z rantu po obu stronach na raz jeśli masz zamiar np wymienić tylko dętkę ![]() Poza tym cacy ![]() Zdrowia ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zmiana Opon | Jumper | Hamulce, kola, opony | 73 | 07.10.2013 16:08 |
Afryki z demontazu i inne szpeje | fassi | Wszystko dla Afryki | 5 | 05.04.2011 16:02 |
Łyżka do opon ? | wojtekz650 | Regularne czynności serwisowe | 6 | 29.05.2008 01:18 |