Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.02.2011, 17:06   #1
Kisiel
 
Kisiel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: wieś pod W-wą
Posty: 686
Motocykl: RD04->ATAS
Kisiel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 21 godz 37 min 13 s
Domyślnie

Elou,

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
No to była moja pierwsza myśl, ale klanol przestrzegał przed podłączaniem się pod aku i pisał coś o podprowadzaniu prądu spod regulatora.

Też mam Włoszkę i od 4 lat jeździ 2xH4 w seryjnej instalacji, bez przekaźników. Wymieniał kable fazowe na nowe to i o to mogę w końcu zadbać .
Przestrzegał przed podłączeniem pod akku? Hmm, na końcu tych czerwonych przewodów od reglera, które łączą się zresztą po drodze w jeden, jest bezpiecznik główny 30A i właśnie akku. Wsio rawno, na obu końcach masz de facto ten sam punkt instalacji. Podłączenie bezpośrednio przy reglerze eliminuje odcinek regler <-> akku, no i nie dajesz dodatkowego bezpiecznika.

Jak podciągniesz zasilanie do H4 porządną średnicą zamiast oryginalnej instalacji włoszczyzny, to ich jasność wyraźnie podskoczy.
__________________
pozdrawiam!
Kisiel
------
RD04 -> ATAS

Ostatnio edytowane przez Kisiel : 22.02.2011 o 17:12 Powód: takie tam...
Kisiel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.02.2011, 22:23   #2
rubin
Afryka zawsze w sercu i na tatuażu :)
 
rubin's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Bytom
Posty: 631
Motocykl: BMW F800GS
Przebieg: 29167 M
rubin jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 dni 12 godz 43 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kisiel Zobacz post
Elou,

Przestrzegał przed podłączeniem pod akku? ...

może poprostu chodziło o to, żeby nie podłączać bezpośrednio do aku w znaczeniu, że bez dodatkowego bezpiecznika.
Bo przecież coś musi doładowywać aku - regler ?
__________________
Jazda na dwóch kółkach jest jak chodzenie po bagnach - bardzo wciąga.
rubin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.12.2011, 22:57   #3
nicek27
 
nicek27's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 984
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
nicek27 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Trochę odgrzeje koKleta..
Mam zamiar wstawić do Kadżiwy przekaźniki na długie/krótkie i halogeny, które właśnie montuje. Mógłby ktoś obejrzeć i ocenić mój "schemat"? Mogą być tak poprowadzone kabelki? Kabel 2mm2 wszędzie dać? Wyczytałem gdzieś, żeby na plusowy(na "schemacie" różowy) dać 4mm2?


Co do halogenów to zastanawiam się, czy nie lepiej byłoby dać żarówki ledowe. Znalazłem takie ładne 68SMD i niby pobierają 3,2W. Nie trzeba by wtedy nawet dawać przekaźnika? Tylko czy na prawdę będą zadowalająco świecić?
Co podpowiecie?
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!

Ostatnio edytowane przez nicek27 : 07.12.2011 o 23:31
nicek27 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Podłączenie przekaźnika do pompy - łopatologicznie MaRP Uklad paliwowy i wydechowy 57 04.07.2022 19:52
Elektronika przekaznika.... Scorpi Układ elektryczny i zapłonowy 5 31.03.2014 21:17
osłona reflektorów barthez Wszystko dla Afryki 24 24.12.2008 21:16


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.