Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.12.2010, 14:57   #1
Kuba
 
Kuba's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Kuba jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał puntek Zobacz post
macie
co zmieniałeś ? wysokość , kości?
jaki to amor od którego KTMa i ile kosztował...?
ja muszę u siebie coś wsadzić i nie bardzo mam za co i co - więc jakieś prace i zakupy rozsądne zrobić ...
zmieniłem tylni amortyzator na taki WP jak na foto, od lc4- do tego nowa sprężyna, uszczelki, olej itd... kosztowało to dużo kości trzeba zmienić, bo nie założysz oryginału-dałem foto wcześniej.


Cytat:
Napisał BIAŁY Zobacz post
W kwestii pytań, to szanowny Panie Kubo, może pokusił byś się o taki przewodnik z dokumentacją foto, jeśli oczywiście posiadasz, co trzeba porzeźbić żeby tego skurczybyka włożyć.
A może nawet publikację do Afripedii - tak dla potomnych.

Wyżej pisałeś również, że możesz kości dorobić, czy to jest aktualne

Równocześnie pracuję nad przodem i tyłem, i nurtuje mnie jeszcze taka kwestja:
Czy najpierw zrobić przód i dopiero później zakładać tył tak żeby dopasować geometrię, czy może na odwrót.

Ze względu na moje (178 cm wzrostu) nie chciałbym, żeby moto poszło za dużo do góry.

Gdybym miał bliżej to po prostu bym do Ciebie przywiózł sprzęta a tak to pozostaje mi tylko powyższa prośba i zdanie się na umiejętności mojego mechanika tudzież innych złotych rączek.

Nie daj się prosić ...



Ja swojego kupiłem tutaj
http://allegro.pl/ktm-lc4-620-640-am...368443696.html
za 385 z przesyłką.
I tak jak ty nie bardzo wiem co dalej.
Przewodnika nie mam
Kości mogę zrobić nie ma problemu.
Ja mam 180cm i po zmianie zawieszenia AT była za wysoka. Jeśli włożysz ten tył, który kupiłeś, nie będziesz mógł opuścić motocykla na tyle, żeby przy oryginalnym fotelu nogi starczały do ziemi. Powodem jest większy skok amortyzatora i po prostu mógłbyś uderzać kołem o błotnik. Możesz wyciąć fotel- ale nie wiem czy będzie wygodnie.
Wszystko zależy co chcesz zbudować...

Ostatnio edytowane przez Kuba : 28.12.2010 o 15:00
Kuba jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.12.2010, 12:21   #2
BIAŁY
 
BIAŁY's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
BIAŁY jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kuba Zobacz post
Ja mam 180cm i po zmianie zawieszenia AT była za wysoka. Jeśli włożysz ten tył, który kupiłeś, nie będziesz mógł opuścić motocykla na tyle, żeby przy oryginalnym fotelu nogi starczały do ziemi. Powodem jest większy skok amortyzatora i po prostu mógłbyś uderzać kołem o błotnik. Możesz wyciąć fotel- ale nie wiem czy będzie wygodnie.
Wszystko zależy co chcesz zbudować...
Powiem tak. Miejski skuter to z tego nie wyjdzie ...

Jak wiesz zmieniam również przód. Ze wstępnych pomiarów wynika, że lagi jako całość są dłuższe o około 6 cm od oryginałów. Myślę że będzie można je opuścić trochę na półkach.

Siedzenia oryginalnego nie mam,
PICT7801.jpg
tak, że teraz w "trampkach" do ziemi dostaję z zapasem, a w Tech3 jest jeszcze lepiej bo podeszwę mają mega grubą.

Trochę mnie nastraszyłeś tym że po modyfikacji w ogóle nie dostanę do ziemi.
W najgorszym przypadku wrócę do oryginału, i będzie do sprzedania cały zestaw. Chyba że zdołam dopasować inny amortyzator do tyłu, lub zmodyfikuję oryginalny (o ile to możliwe), tak żeby po wymianie przodu była zachowana geometria.

No nic, idę na żywioł i zamawiam u Ciebie te kości. Więcej w sprawie kości na .

I jeszcze takie osobiste pytania:
A ty swoją sprzedałeś właśnie z tego powodu?
Jak bardzo uciążliwa była jej wysokość jej wysokości Africi?
__________________

1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę.
2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być.

Ostatnio edytowane przez BIAŁY : 29.12.2010 o 14:48
BIAŁY jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.12.2010, 17:12   #3
Kuba
 
Kuba's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Kuba jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał BIAŁY Zobacz post
Powiem tak. Miejski skuter to z tego nie wyjdzie ...

Jak wiesz zmieniam również przód. Ze wstępnych pomiarów wynika, że lagi jako całość są dłuższe o około 6 cm od oryginałów. Myślę że będzie można je opuścić trochę na półkach.

Siedzenia oryginalnego nie mam,
Załącznik 17944
tak, że teraz w "trampkach" do ziemi dostaję z zapasem, a w Tech3 jest jeszcze lepiej bo podeszwę mają mega grubą.

Trochę mnie nastraszyłeś tym że po modyfikacji w ogóle nie dostanę do ziemi.
W najgorszym przypadku wrócę do oryginału, i będzie do sprzedania cały zestaw. Chyba że zdołam dopasować inny amortyzator do tyłu, lub zmodyfikuję oryginalny (o ile to możliwe), tak żeby po wymianie przodu była zachowana geometria.

No nic, idę na żywioł i zamawiam u Ciebie te kości. Więcej w sprawie kości na .

I jeszcze takie osobiste pytania:
A ty swoją sprzedałeś właśnie z tego powodu?
Jak bardzo uciążliwa była jej wysokość jej wysokości Africi?
Ja na półkach nie mogłem wpuścić, bo widelec miał taki skok, że waliłbym lagami o półki.
Nie będzie tak źle
Ja sprzedałem, bo chciałem sprzedać. Budowanie jest fajniejsze
Czasami brakowało nóg, reszta jest ok. Sprawność terenowa jest dużo większa.
Kuba jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.12.2010, 00:27   #4
BIAŁY
 
BIAŁY's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
BIAŁY jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kuba Zobacz post
Ja na półkach nie mogłem wpuścić, bo widelec miał taki skok, że waliłbym lagami o półki.
Nie będzie tak źle
Ja sprzedałem, bo chciałem sprzedać. Budowanie jest fajniejsze
Czasami brakowało nóg, reszta jest ok. Sprawność terenowa jest dużo większa.
No to mnie uspokoiłeś....
Teraz już tylko
184.jpg
później
[dblpt]kac[dblpt].gif
i byle do wiosny
__________________

1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę.
2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być.
BIAŁY jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regeneracje tylnego amora bartol Rama, zawieszenia, napęd 15 01.09.2012 17:27
Poszukuję amora tylnego do RD 03 Tatuś Wszystko dla Afryki 2 23.09.2011 17:38
Szukam tylnego amora. Lepi Rama, zawieszenia, napęd 9 02.09.2011 14:40
Demontaż tylnego amora. mrdracul Rama, zawieszenia, napęd 3 11.03.2011 12:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.