![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Można cały przelutować ale po co? Jeśli jest to gniazdo wtyczki a łatwo to sprawdzić na pracującym silniku to nie ma potrzeby moim zdaniem ruszać całości, chyba że cały moduł był wcześniej już robiony i zalany silikonem Miałem taki przypadek jeden z cięższych elementów wymagał lutowania pewnie wiesz o co chodzi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
Juz pisałem zrobił to tata naszego kolegi z forum - bardzo fachowo ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Prośba o wypożyczenie modułu CDI | Łysy | Wszystko dla Afryki | 5 | 18.04.2011 22:22 |
Objaw uszkodzonego modułu? | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 30 | 03.02.2010 00:24 |