![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
rd07 od 93 do 95 też się łapie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Dupa, będzie nurkować
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Właśnie wykonałem małe doświadczenie mające na celu zbadanie jak siada i wyszło mi że:
Stan początkowy: 0 Bar z wyprostowanymi lagami, przód w górze. Postawienie z centralki na koła: skok -6cm Ze mną: - kolejne 1,5 cm czyli razem 7,5. (ale kompresja lagi zwiększa ciśnienie powietrza) więc ... 0 Bar ze mną /spuściłem powietrze z odpowietrzników/ - kolejne 1,5cm RAZEM - 9cm Wniosek taki że nie dziwne że dobija na małych przeszkodach ... bo zostało raptem z 12cm. Mocniejsze sprężyny lub więcej powietrza - może rzeczywiście pomóc na dobijanie. Tyle że podobno jak z 1-2 razy nie dobije to znaczy, ze na daną trasę zawiecha (spręzyna+powietrze) była za twarda ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
weź pompkę, ustaw cisnienie na 0,4atm, i zobaczysz ze SAG jest trzeba czyli na 7cm czyli 30%. Teraz ustaw tak tył i mozna jeżdzić
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
A co na to zawiecha? W motocyklach enduro montuje się odpowietrzniki, żeby spuszczać powietrze bo powoduje usztywnianie zawieszenia i szybsze wyrzyganie oleju. A afryka to lubi?
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
No właśnie afryka ma inaczej, chyba nie jest to enduro
![]() tylny amor ma mieć 16atm, jak ma mniej też pływa po drodze i dobija |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Motoalleycat 2011. Impreza terenowa w Wawie. 16.04 | Artuditu | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 4 | 17.04.2011 20:28 |