Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.10.2010, 20:49   #9
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 4 min 35 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bobo971 Zobacz post
Witam Panowie potrzebuje kilku fachowych rad.
Mama Afrę RD04 91`.
W gaźniku mam główne dysze o różnych numerach i nie wiem które są prawidłowe 118 i 122. Jeszcze jedno czy ktoś może wie ile powinna wynosić kompresja na cylindrach i czy ma ktoś może przyżąd który pomoże zmierzyć kompresję. (urzyczyć na dzień dwa)

Mam problem z przednim garem i szukam przyczyn co się może dziać. Podpowiedzi mile widziane.
W gaźniku dysza główna na przedni gar ma numer 118 tylna 122. Miałem delikatne luzy zaworowe ale poprawione świece przedniego cylindra są cholernia zasyfione czarnym nalotem, tylne czyste (iskra nasuwa jak szalona, przewodów jeszcze nie sprawdzałem po złożeniu do kupy mam zamiar sprawdzić) oglnie to zachowuje się częśto jakby dostawala za bogatą mieszankę, co moge z tym fantem zrobić. Problem z regulacją przy różnych dyszach
Potrzebuje jeszcze zmierzyć kompresję ale nie mam czym i nie wiem jaka powinna być wartość kompresji potzrzebował bymn porzyczki manometru, jeżeli ktoś może urzyczyć będę wdzięczny.Jaki może byc odchył od kompresji fabrycznej. Narazie zawory wszystko wygląda ok.
Może jakies podpowiedzi za wszystkie rady dziękuję.
Pozdro
Dysze są prawidłowe. Dysza 122 tylny garnek.

Nie ma problemu z regulacją przy różnych dyszach, bo są to dysze główne, które nie pracują na biegu jałowym.

Zacznij od sprawdzenia (dokładnego sprawdzenia) linki ssania.
Regulacja gaźników - sprawdź zaworek pływaka, poziom paliwa, i na końcu porządne synchro.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
problemy z klaksonem prośba o pomoc JackHarrer Układ elektryczny i zapłonowy 1 22.07.2009 21:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.