Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.10.2010, 22:14   #1
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,825
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 11 min 39 s
Domyślnie

Chyba mam najdłużej ten patent. Zaobserwowałem, że tylko jadąc po drodze jak "stół" praca pompy jest w miarę cykliczna. Każda inna droga czyt. dziurawa, wyboista powoduje jednak jakieś wstrząsy pływaków w gaźnikach. Pompa wykorzystuje to i dopycha paliwo.

Nieraz się dziwicie, że AT raz pali więcej raz mniej, ale bierzecie pod uwagę tylko przebyte kilometry, a nie stan drogi po której jedziecie.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
pompa przekaźnik


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Schemat podłączeń przekaźnika pompy Kazmir Układ elektryczny i zapłonowy 19 16.06.2017 20:23
Elektronika przekaznika.... Scorpi Układ elektryczny i zapłonowy 5 31.03.2014 21:17
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) pekos1988 Uklad paliwowy i wydechowy 23 19.03.2013 21:26
Podłączenie przekaźnika świateł dla dwóch reflektorów Stolek Układ elektryczny i zapłonowy 34 09.12.2011 12:36


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.