![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
dziad barowy
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: bielsk podlaski
Posty: 1,988
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 16 godz 10 min 17 s
|
![]()
Polega na tym, że otwierając okienka zwiększasz przepływ oleju co się przekłada na mniejsze tłumienie. to we fabryce jakoś ustawiają i na pewno obie lagi mają takie samo ustawienie. w warunkach domowych nikt tego nie zrobi.
jeżeli ktoś chce umyć bebechy bez rozrywania lagi to można spuścić dołem albo wyjąć lagę z półek i płukać i z dołu i z góry. najlepiej na koniec przepłukac czymś co dobrze odparuje np rozcieńczalnikiem ale delikatnym żeby gumy nie jadło. najlepiej zrobić tak. odkręcić tłoczysko i wyjąć górną i to czyścić oddzielnie a to co zostaje płukać i wylewać do efektu
__________________
Africa jest jak kotlet schabowy. im mocniej bita tym lepiej smakuje. rolnik-kaskader RD 07A '96 na starym forum w szóstej linijce ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ciśnienie w lagach cd... | LegacySVX | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 14.11.2018 18:35 |
Ślizgi do lag | xralf | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 15.04.2013 21:04 |