![]() |
|
Lejdis Motocykl + kobieta, czyli wszystko co może być związane z tym duetem |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]()
Na drogę i owszem, ale do małej off-owej turystyki bez asfaltów to 250 zupełnie wystarcza, no chyba, że ktoś chce latać a nie jeżdzić.
W terenie najistotniejsza jest masa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Bielsk Podlaski
Posty: 6
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 12 godz 5 min 38 s
|
![]()
A ja mam problem z wyborem sobie mojego pierwszego motocykla.Mam 164 cm wzrostu i krótkie nóżki. Chciałabym trampka albo Xt-ka. Ale wydaje mi się, że Trampek będzie za ciężki i wysoki jak na pierwszy motór (chociaż da się go obniżyć), a Xt-k nie mam zdania (wiem,że na pewno jest lżejszy). Mój GrzesiekM ma Afri więc chce kupić coś żeby za nim nadążyć
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
![]() |
![]()
mówi się zgrabne nóżki ..... tylko motocykl dopasować trudniej....
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Bielsk Podlaski
Posty: 6
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 12 godz 5 min 38 s
|
![]()
to prawda trudniej dopasować, ale po dłuższych obserwacjach raczej zmieniam zdanie, i jestem za Xt-kiem, przynajmniej jak na początek będzie mi łatwiej. Hmm... Trampek będzie chyba musiał poczekać z rok lub dwa. Bo to ma być pierwsze moje moto
![]() Ostatnio edytowane przez Ulka : 19.09.2010 o 22:11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Bielsk Podlaski
Posty: 6
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 12 godz 5 min 38 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]()
No to spytaj się Baby, pewnie usiąść też da, może nawet kółko jedno czy dwa pozwoli zrobić.
M.
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Piastów k. Wawy
Posty: 491
Motocykl: CRF 450R, ST 1100, Rd03
![]() Online: 1 miesiąc 6 dni 19 godz 11 min 12 s
|
![]()
Xt-ek fajne moto.
Niepsujate i dzielne choć to taki "ptak nielot" |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Łódź
Posty: 99
Motocykl: TransAlp rocznik '89
![]() Online: 4 dni 16 godz 57 min 30 s
|
![]()
Hej
Ja mam stareńkiego TA - 89 rocznik. Z tych najniższych i najlżejszych (600). Obniżony przód, tył bez zmian. Wzrost 170, długości nóg mi bozia nie poskąpiła. Dotykam 3/4 stopy do ziemi. Szosa i lekki off jest ok. Problemem są bardzo dziurawe asfalty i ostrzejszy off z dużymi skokami. Niestety przód bardzo szybko dobija i jest wtedy niefajnie w kierownicy. Polecam przemyślenie obniżania trampka. Ja jak tylko się trochę więcej nauczę to poproszę o powrót do ustawień fabrycznych, choć to mi wspomaganie nożne już całkiem uniemożliwi... Pozdrawiam i do zobaczenia w Białej
__________________
Kaś Czapter UĆ Motocykl wchodzi w krew, nawet jak stoi w garażu |
![]() |
![]() |