|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#2 |
|
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 674
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 14 min 18 s
|
Taaak Niemiecka technika jest najlepsza i wogule ...
Fakt dioda wygasi powstałą iskrę ale prąd przez styki płynie taki sam. Dziwi mnie fakt że inżynierowie z Mitsubishi nie wpadli na pomysł stosowania diody. Szanuje żółtych inżynierów , naprawdę rzadko coś psują. Mają specyficzne Japońskie podejście do tematu , Większość stawia za honor powodzenie projektu i ciekawe czy nie maja nożyków w firmie do robienia SEPUKU ![]() Możliwe że założeniem fabrycznym było wymienienie pompy co ok 50K km. Wyobraźcie sobie jakby Africe zrobili Włosi , Anglicy albo Niemcy , już dawno była by historią. Żółty człowiek dając piecowi Afryki 60 KM pewnie widział noże we snach , ale stwierdził że to ma jeździć pierdylion lat i Pan Hąda będzie dumny z takiego stwora co mu niby statystyki niszczy ale będzie długowieczny. Piszę to po chyba 5 mocnym drinku wiec proszę o wyrozumiałość i traktowanie mojej wypowiedzi z przymrużeniem oka .
__________________
END of TRANSMISSION Ostatnio edytowane przez R2D2 : 08.08.2010 o 02:50 |
|
|
|