![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
[QUOTE=szynszyll;124973]yo!
rozdarlem afrike rambo i zgodnie z ponizszym opise: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=4510 wymienilismy kable na grubsze (2.5mm) plus duzy przeglad instalacji. po zlozeniu calosci objawy sa takie: - ladowanie bez swiatel 13.5 - 14.0 - ze swiatlami spada do 12.4 czyli wlasciwie brak ladowania - przy dodawaniu gazu max to 12.4 i ani drgnie Miałem takie same objawy (ładowanie spadało ze wzrostem obrotów)przy padniętym reglerze (kilka dni po wymianie przewodów, na autostradzie) Następnie wymieniłem regler i aku i do dziś jest ok. Faktycznie newralgicznym punktem jest połączenie nowego przewodu z uzwojeniem stojana gdzie 2 przewody z cewki łączysz z jednym z nowych. Trzeba dobrze oskrobać "drut" cewki z przeźroczystej izolacji. Nie sądzę aby to była kwestia przewodów - podepnijcie nowy regler, i/lub nowe aku. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,750
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 45 min 12 s
|
![]()
Mam te same objawy...Identico... Tylko ze pod obciazeniem elektrowni (swiatła) , jak wepnę sie w kable wychodzące ze statora przez miernik do masy to na dwóch mam 12 wolt a na jednym około 3...W tym samym układzie u Podosa jest ponad 14.. Bez obciazenie swiatłami niby wszystko oki... Załozylismy dwa rózne akumulatory, 3 reglery i nic nie pomaga. Moje aku i regler u Podosa działają poprawnie... i jeszcze jedno... pali mi diode od biegu jalowego...- efekt swieci po każdorazowym nacisnięciu sprzegła... Zamierzam wymienic stator ...ale na raie nie mamm czasu....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
No i udało się. Przyciął się pod cewkami jeden z kabli fazowych. Napiecie i impedancja była prawidłowa, a ładowania pod obciążeniem nie było. Tera na włączonych lampach mam 14,2V i ruszam do doma
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skrzynia dziwnie wyje po wymianie oleju | motomysz | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 2 | 12.04.2014 20:52 |
olej w prądnicy((( | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 17.02.2014 13:44 |
Trykanie po wymianie napędu. | paku | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 14 | 26.07.2010 14:15 |
grzejące się kable, tym razem nie żółte od prądnicy | rambo | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 12.03.2010 12:23 |
Regulacja Gaznika po wymianie filtra powietrza | BartekBBI | Uklad paliwowy i wydechowy | 33 | 13.09.2009 19:53 |