Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.07.2010, 18:00   #1
diverek
Amator podwórkowy
 
diverek's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Kostrzyn nad Odrą
Posty: 994
Motocykl: exRD04 '92, obecnie RD07A '98
Przebieg: >55kkm
Galeria: Zdjęcia
diverek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 4 godz 19 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
jeśli już to większym zużyciem paliwa, bo na tak źle dobranym przełożeniu przepustnice muszą być cały czas full otwarte by to wogóle jechało. Ja rozumiem wycieczki +/-2 zęby tył ale 9 zebów to cudów niema. Niech kolega dyslektyk weźmie kogoś z AT na normalnych przełożeniach i niech spróbują razem dynamicznie ruszyć lub przejechać przez las.
Ja tego nie widze
Radzio właśnie do mnie leci to się zmierzymy. Moja zdławiona do 50 KM Afri i jego nowa wyścigówa.

Ale co do tego spalania to nie wiem. Przy dłuższych przelotach na asfalcie przy ekonomicznej prędkości ok 90 km/h silnik będzie kręcić się w okolicach 4000 obr/min. I chyba jednak spalanie będzie mniejsze. Natomiast w terenie tak jak piszesz. Cudów nie ma i spalanie będzie sporo większe. I przyjemność z jazdy chyba mniejsza. Ale to oczywiście gdybanie. Specnaz pojeździ to zda relacje. Ja dzisiaj tez zamawiam napęd ale obędzie się bez spektakularnych modyfikacji.

Cytat:
Napisał MaRP Zobacz post
czy silnik (panewki, skrzynia, itp.) nie dostają teraz, przy tak radykalnej zmianie przełożeń, bardziej "po dupie"?
Silnik i skrzynia raczej nie. Jedynie co może się przedwcześnie zużywać to sprzęgło. W cięższym terenie może to konieczne nieco dłuższe jego używanie i na większych obrotach aby nie zdusić silnika. Ale to też oczywiście gdybanie.

Wg mnie inżynierowie w Japonii nie dostali dyplomów za "świniaka" i te optymalne przełożenia zostały jakoś dobrane. Ale z drugiej strony. Gdyby Afri używać tylko solo bez bagażu i na asfaltach to może nie będzie aż tak źle. Ale jaki sens mieć wtedy Afri, miast jakiegoś np. bandita?
__________________
Gdyby Bóg popierał przedni napęd, to ludzie chodziliby na rękach...

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 23.07.2010 o 02:13
diverek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Twardosc zebatek szynszyll Rama, zawieszenia, napęd 36 11.01.2019 16:58
TDM 900 opinie-wrazenia kuras Inne - dyskusja ogólna 14 22.02.2013 19:41
Wymiar ośki koła przedniego endumazi Wszystko dla Afryki 3 22.02.2012 21:51
wymiar gwintu tylnej osi maryjan Hamulce, kola, opony 3 07.07.2011 21:36
Oryginalny wydech do 07- wymiar Bartas Wszystko dla Afryki 7 24.05.2011 08:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.