Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.06.2010, 21:55   #16
daniel_87
 
daniel_87's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: łódź
Posty: 409
Motocykl: R 1100 GS
daniel_87 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 22 godz 27 min 57 s
Domyślnie

ojj Pałeł odczep się nie wiedzialem jak ubrac to w slowa a skoro regulatory naciągu nie przenoszą zadnych sil to sobie przekladajcie przeciez to wasze motocykle, prawda? Tak na prawdę tarcie wywołane po miedzy powierzchnią wahacza, a dystansami kola jak i nakrętki tudzież łba osi nie jest na tyle duże aby zabezpieczyć oś przed samoczynnym przesuwaniem się w stronę silnika. Niedowiarkom i tym gardzącym moimi wypowiedziami proponuję zdjąć regulatory ustawić na suwmiarkę i karnąć się kilkanascie km nie zamulając. Wtedy sami dojdziecie do wniosku ze napinacze dzialają również jako podpora dla osi
daniel_87 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regulator napięcia vinc18 Układ elektryczny i zapłonowy 36 05.11.2022 07:20
Info - regulatory napięcia ramires Układ elektryczny i zapłonowy 12 18.05.2008 10:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.