Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13.06.2010, 20:18   #1
smiglo


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Warszawa - Wawer
Posty: 29
Motocykl: RD07a
smiglo jest na dystyngowanej drodze
Online: 12 godz 46 min 22 s
Domyślnie

Dzięki Kazmir - zaraz spróbuję namierzyć te kabelek. Zastanawia mnie tylko, dlaczego koledzy zakładają magnesy i czujniki indukcyjne skoro impulsy można wziąć z tego kabelka... oczywiście zaraz sprawdzę "jakość" tych impulsów.

Dane już Ci przesłałem.

Pałeł - pół życia "pilota" spędziłem z itenererem (tak kiedyś nazywał się roadbook) i nie miałem wtedy żadnego metromierza - potrafiłem za to odróżnić dystans 100 i 120 metrów. Zakładam, że spora liczba chłopaków jedzie na "wyczucie" i nawet nie będzie patrzeć na licznik przebiegu dziennego - od razu będą wiedzieli ile to jest 70m, 150m itd. Część z kolegów może mieć metromierze. Z tych dwóch powodów muszę/chcę wyznaczać odległości dokładniej niż 100m. Pamiętaj, że każdy jest inny - jednemu brak dokładności nie przeszkadza, a drugiemu BARDZO. Opisując kratki roadbooka muszę wprowadzać dokładne odległości - to jak wykorzystają te informacje uczestnicy zależy tylko od Nich.

Mam nadzieję, że znajdę odpowiedni kabelek z odpowiednim impulsem...

pozdrawiam
Maciek
smiglo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.06.2010, 22:22   #2
Zoltan
 
Zoltan's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Chojnice/drogi Europy
Posty: 1,038
Motocykl: RD07a
Przebieg: hgw
Zoltan jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s
Domyślnie

MAgnesy i czujniki koledzy zakładają, żeby uniezależnić się od lubiącego się rozsypać plastikowego kółka napędzającego ślimak i linkę prędkościomierza. Jak ci się slimak posypie a impuls będziesz brał z prędkościomierza, to nie masz w tym momencie nic
__________________
openSUSE.org
Zoltan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.06.2010, 23:05   #3
smiglo


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Warszawa - Wawer
Posty: 29
Motocykl: RD07a
smiglo jest na dystyngowanej drodze
Online: 12 godz 46 min 22 s
Domyślnie

Dzięki Zoltan, pomyślę nad redundancją...
Pozdrawiam
Maciek "Śmigło"
smiglo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.06.2010, 15:14   #4
Zoltan
 
Zoltan's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Chojnice/drogi Europy
Posty: 1,038
Motocykl: RD07a
Przebieg: hgw
Zoltan jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s
Domyślnie

Nie ma sprawy

Ps. Całe szczęście, że jest coś takiego jak Wikipedia
__________________
openSUSE.org
Zoltan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
gdzie podłączyć woltomierz i gps Wójcik Układ elektryczny i zapłonowy 5 13.02.2014 21:07


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.