![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
A ja uważam, że jak się masz dopiero uczyć to odpuść plastikowe czeskie Mitasy i kup TKC. Kosztują - fakt - ale tak szerokiego spektrum możliwości nie zaoferuje ci żadna opona, przy zachowaniu na prawdę dobrej przyczepności. Zaczynałem na AT z oponami Metzeler Enduro4 (szosowy bieżnik, trochę na szuter). Kupiłem TKC80, zrobiłem prawie 8kkm, tył ma jeszcze 3mm bieżnika (przód 6-7mm). Teraz z tyłu mam Michelina T63. Bardziej terenowy, mniej asfaltowy. Lepiej wgryza się w ziemię, ale nie pozwala na złożenia tak głębokie jak TKC - po prostu tył zaczyna iść szerszym łukiem z powodu rozmieszczenia kostek na brzegu opony. A na szosówki jak nie będę zmuszony to nie wrócę chyba
![]() ![]()
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |