Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16.05.2010, 22:55   #1
graphia
 
graphia's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Gdynia teraz
Posty: 3,456
Motocykl: kryzys.
Przebieg: 48 lat
Galeria: Zdjęcia
graphia jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 1 dzień 6 godz 4 min 22 s
Domyślnie

może to Pan Hąda właśnie dopracowuje swój skrzętnie ukrywany projekt (oby nie skrzętnie odgrzewany kotlet )
graphia jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.05.2010, 10:07   #2
tomekc
 
tomekc's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Tuchów / Redditch
Posty: 614
Motocykl: nie mam AT jeszcze
tomekc jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 17 godz 47 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał graphia Zobacz post
może to Pan Hąda właśnie dopracowuje swój skrzętnie ukrywany projekt (oby nie skrzętnie odgrzewany kotlet )
No jak by nie patrzec najwyzszy k%%$^a czas!
tomekc jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.06.2010, 13:04   #3
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
Domyślnie

Korzystajac z okazji,ze rano robilem przeglad Lc8,podjachalem do Yamahy,zeby a noz umowic sie na jazde probna nowa 12ST.No i okazalo sie ze model testowy stal sobie przed salonem a ja mialem akurat troche wolnego.Dlaczego by nie przejechac sie zaraz.Mialem do dyspozycji dwie godziny wiec od razu przeszedlem do rzeczy.Po Yamahe podjechalem lc8,tak wiec mialem bezposrednie porownanie.Wrazenia:
Siedzenie-bardzo wygodne,plaskie i nie pozwalajace na slizganie sie do przodu i do tylu.Do tego regulowane w dwoch wysokosciach.Bardzo pozytywne wrazenia.
Kierownica-Poczatkowo dziwila mnie jej szerokosc,jednak podczas jazdy byla bardzo wygodna.Rece trzyma sie dosyc nisko,tak wiec ramiona zupelnie sie nie mecza.I wcale nie jest taka szeroka jaka mi sie na poczatku wydala.Wszystkie przelaczniki bardzo wygodne i poreczne.Jedynym minusem bylo drganie manetki gazu na kierownicy.hyba srednice kierownice i manetki niebardzo ze soba pasowaly.Przy agresywniejszej jezdzie i ciaglym ruchom manetka bylo to troche uciazliwe.
Zegary-bardzo czytelne.W sumie nic dodac.
Zawieszenie-mozliwosci ustawienia zawieszenia na SPORT-COMFORT,1-2 osoby oraz OFF.Wszystko mozna regulowac podczas jazdy jednak przy zamknietej przepustnicy,a wiec na swiatlach lub hamujac.Bardzo wygodne ustawienia,mialem wrazenie ze plyne,a przy dynamicznych zmianach kierunku jazdy nie bylo jakiegos wezykowania,czy chociazby jakiegos kolysania.
Hamulce-bardzo przyjemne i precyzyjne w dozowaniu.
Silnik-bardzo dynamiczny,spokojnie i lagodnie reaguje na odkrecenie manetki gazu.O wiele lepiej przyspiesza niz Lc8.W sumie sprawia wrazenie,jakby sie jechalo motocylkem sportowym.Bardzo ladny dzwiek silnika,w sumie nawet z orginalnym tlumikiem ladnie brzmi,choc jakby go sie zmienilo,byloby chyba idealnie.Silnik nie drzy,nie trzesie motocyklem.Jest bardzo spokojny i ladnie mruczy.Od 4tys/min bardzo dynamiczny.Mi pozwolil na rozpedzenie sie do 215km/godz.
Wygoda jazdy.W sumie przejechalem 70km.Bardzo zroznicowanych,od autostrady do gorskich serpentyn.Mialem wrazenie,ze jade bardzo solidnym motocyklem,ktory mnie nie zawiedzie i dowiezie do domu.Nie czulem jakiegos zmeczenia,wrecz przeciwnie.Kolana nie so tak zgiete jak w Lc8,rece spokojnie leza na kierownicy.Nie ma sie wrazenia agresywnosci jak w KTM-ie.Ksztalt zbiornika paliwa pozwala na bardzo wygodna jazde w pozycji stojacej.Mona sie oprzec na zbiorniku paliwa i lekko pochylonym do przodu jechac w sumie z kazda predkoscia.Naprawde bardzo mnie to pozytywnie zaskoczylo.Przednia szybka w zupelnosci wystarczy.Oczywiscie przy wiekszych predkosciach wieje,ale to nie GL18 i ma wiac.Biegi wchodza bardzo miekko i latwo sie je redukuje.Jedynie boczna stopke musialem szukac,jakas taka mala,nie jak w Lc8.
Waga-jest tego troche,ale pozostajac na asfalcie pewnie sie go prowadzi,a caly ciezar jest dosyc nisko.
Podsumowanie:
Jest to TURYSTYK!Nie ma sie co tu doszukiwac enduro.Nawet nie powiedzialbym turystyczne-enduro.Oczywiscie ze mozna nim wiechac tu i tam.Jednak jego miejsce jest na asfalcie i tam najlepiej sie sprawdza.Jest motocyklem bardzo estetycznym i dopracowanym.Posiada mocny,dynamiczny silnik,dobre zawieszenie i hamulce.Jest bardzo wygodny.Jezeli ktos szuka turystyczne-"enduro",to napewno jest to dobry typ.Napewno nie mozna go postawic przy Lc8.To dwa inne swiaty i nie ma ich co porownywac.Juz dawno nie jezdzilem na 12GS wiec nie moge ich porownac,a chyba wlasnie te dwa motocykle maja najwiecej ze soba wspolnego.Oczywiscie cena jest bardzo wysoka,ale to juz inna historia.Ogolnie dobry motocykl

Ostatnio edytowane przez myku : 10.06.2010 o 18:58
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.06.2010, 18:19   #4
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Widziałem to cudo techniki dziś w czasie ruchu ulicznego. Ładne to to, koleś jechał właśnie na 1 przegląd. Ale widać było przy małych prędkościach walkę z masą/ciężarem. Tak jak pisał MYku, nie ma wiele wspólnego toto z afryką i lc8. Ota takie varadero tylko w rzędówce
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? Kubaandcom Yamaha 48 21.04.2022 14:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.